اخبار داغ

وزیر کشور:

احیای ۱۹۰ واحد در لرستان/ سد معشوره جز نیازهای قطعی استان است

احیای ۱۹۰ واحد در لرستان/ سد معشوره جز نیازهای قطعی استان است
وزیر کشور از احیای ۱۹۰ واحد در لرستان خبر داد و گفت: کارهای ارزشمندی در استان صورت گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد وحیدی شامگاه یکم اسفندماه، در حاشیه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در جمع خبرنگاران بیان کرد: در این شورا گفت‌وگوهای خوبی شد که نشان داد کارهای ارزشمندی در استان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در لرستان حدود ۱۹۰ واحد به طور رسمی احیا شده است، افزود: همچنین کارهای ارزشمندی در حوزه‌های صنعت، آبزی پروری و بحث دارویی و موضوعات مختلف دیگر انجام شده و در حال انجام است.

وحیدی بیان کرد: برخی از تولیدات تا چهار برابر نسبت به دوره قبل رشد داشته و صادرات در لرستان شکل گرفته و زمینه‌های صادراتی بیشتری دارد که لازم است فعال شده و با مجموعه فعالیت‌هایی که انجام شده کارهای توسعه و پیشرفت لرستان هموار شود.

وزیر کشور با اشاره به اینکه روان آب‌ها موضوع درستی است که عمده کار باید در قالب آبخیزداری صورت بگیرد، افزود: می‌توان آب‌های موجود را برای فعالیت‌های استان به کار بگیریم و جلوی خسارت‌ها را گرفت که این موضوع نیز در دستور کار دولت است.

وی تصریح کرد: در بحث راه‌آهن نیز قطعه‌ای که در دستور کار است سرعت خوبی دارد و بقیه در دستور کار قرار دارد.

وحیدی ادامه داد: سد معشوره یکی از نیازهای استان بوده که ماده ۲۳ آن صادر شده که می‌تواند کار را جلو بندازد، این سد جز نیازهای قطعی استان است و رئیس جمهور روی آن تأکید دارند و مجوز ماده ۲۳ خیلی مهم است که کار شروع شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه