اخبار داغ

بهادری جهرمی در گفتگو با دانا:

روال رسانه‌های ضد انقلاب، بی‌ اهمیت جلوه دادن مشارکت مردم در انتخابات است

روال رسانه‌های ضد انقلاب، بی‌ اهمیت جلوه دادن مشارکت مردم در انتخابات است
سخنگوی دولت گفت: روال رسانه‌های ضد انقلاب این است که مشارکت مردم در انتخابات را بی‌اهمیت جلوه دهند؛  چرا که هرچه مشارکت کمتر باشد، آن‌ها قدرت بیشتری برای فراهم کردن فشار بر مردم خواهند داشت.

بهادری جهرمی سخنگوی دولت، در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی راه‌دانا، با تأکید بر اینکه رسانه‌های ضد انقلاب به دنبال نادیده گرفتن مشارکت مردم در انتخابات هستند، اظهار کرد: روال رسانه‌های ضد انقلاب این است که مشارکت مردم در انتخابات را بی‌اهمیت جلوه دهند؛  چرا که هرچه مشارکت کمتر باشد، آن‌ها قدرت بیشتری برای فراهم کردن فشار بر مردم خواهند داشت.

وی با اشاره به تحریم‌هایی که در نهایت به خود مردم آسیب می‌زند، تصریح کرد: آنها سعی می‌کنند با آدرس‌دهی غلط، بهانه‌ای برای افزایش فشار از طریق اجرای تحریم‌ها به مردم اعمال کنند.

سخنگوی دولت افزود: الحمدالله، مردم ما همیشه در صحنه حاضر بوده‌اند، همان‌طور که در ایام۲۲ بهمن امسال، با حضور پرشور، آن را به‌خوبی نشان دادند که از این حضور پرشور و غرورآفرین مردم در ۲۲ بهمن با دگر تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: ان‌شاءالله، همانند گذشته مردم با مشارکتشان در انتخابات نمایندگان توانمندی را انتخاب می‌کنند که ریل های حرکت کشور در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی را بهبود و تقویت کنند.

بهادری جهرمی در پایان گفت: این انتخابات نه‌تنها باعث سرعت‌بخشی در ارائه خدمات موثر به مردم می‌شود، بلکه میزان مشارکت در آن‌ها نیز بیشتر و به‌صورتی خواهد بود که دشمنان ملت ایران بداند این ملت، ملت متحد و یکپارچه ای هستند. در نهایت، اگر هم گلایه دارند نسبت به منافع مشترکشان کنار هم هستند و این مشکلات باعث نمی شود که مسیر همکاری و همیاری ملی در صیانت از منافع ملی شان و در منافع مشترکشان تحت شعاع قرار گیرد.

گفتنی است؛ انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

مقداد ذکی زاده

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه