اخبار داغ

با پورعلی‌گنجی تمدید می‌کنیم؛

درویش: از جدایی شهاب زاهدی متضرر نشدیم؛ ۸۰ میلیارد تومان به رادوشوویچ داده‌ایم!

درویش: از جدایی شهاب زاهدی متضرر نشدیم؛ ۸۰ میلیارد تومان به رادوشوویچ داده‌ایم!
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: با جدایی شهاب زاهدی ما ضرر مالی نکردیم و جذب این بازیکن در آغاز فصل برای ما رایگان شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی دانا؛ رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پیرامون جدایی نبیل باهویی و شهاب زاهدی اظهار داشت: دو بازیکن خواستار جدایی بودند و کارهای جدایی شهاب زاهدی و نبیل باهویی انجام شد. در ۱۲ سال اخیر جذب این تعداد بازیکن با این کیفیت شاید کمتر اتفاق افتاده باشد. در این مدت بازیکن ازبکستانی، قطری، آل کثیر، خدابنده لو و بابایی بازیکنانی بودند که جذب پرسپولیس شدند. دو بازیکن هم سرباز بودند.

وی در ادامه بیان داشت: شهاب زاهدی در دو سه هفته اخیر بسیار مراجعه کرد و دنبال فسخ قرارداد بود و از نظر روحی و روانی آماده نبود. سرمربی تیم به من گفت وقتی دل بازیکن با ما نیست باید جدا شود. زاهدی با توافق مبلغی را به باشگاه داد و ما هم دنبال این مبلغ نبودیم و دوست داشتیم در خدمت وی باشیم. با جدایی شهاب زاهدی ما ضرر مالی نکردیم و جذب این بازیکن در آغاز فصل برای ما رایگان شد و حتی بیشتر از رایگان.

درویش درباره درآمدزایی باشگاه عنوان داشت: بازیکن آنچنانی نداریم تا از سقف بودجه بالاتر برویم. ۱۰ درصد برای نیم فصل اضافه کردند و درآمدی که از باشگاه‌های آسیا بود به سقف قرارداد اضافه شد. همچنین بحث آی‌تی‌سی بازیکنان حل شد و در پرداخت مالیات کار خیلی سختی مشکل داشتیم. برای رادوشوویچ ۸۰ میلیارد تومان مالیات پرداخت کردیم.

وی در رابطه با مجوز حرفه‌ای تأکید داشت: هفته پیش جلسه مفصلی با معاونان وزارت ورزش و زارعی داشتیم. جلسه خوبی بود و همه موارد را گوشزد کردند. خطر بیخ گوش ماست و خیلی اوضاع سختی است و باید تکلیف مالکیت را مشخص کنند. برخی مواقع دولت باید تصمیم بگیرد تا مالکیت مشخص شود. مجموعه ورزشی آزادی عزم ملی می‌طلبد و با این شرایط نباید برای عدم صدور مجوز حرفه‌ای در ماه‌های آینده تاسف بخوریم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس راجع به مشکل دروازه‌بانی این تیم تصریح داشت: امیررضا رفیعی دروازه بان بسیار خوبی است و با داشتن بیرانوند کمتر مجال حضور به دروازه‌بان دیگر می‌رسد. رفیعی را از این هفته در زمین می‌بینید که چه دروزه‌بان خوب و سرحالی است و امیدوارم بتوانیم از این نیروهای خوب استفاده کنیم. برای اولین‌بار داور به بازیکنِ مصدوم اخطار می‌دهد و در بازی گذشته هم یک تیمی بدون داشتن فرصتِ گل برنده بیرون آمد که آن‌هم باید در گینس ثبت شود!

وی در مورد وضعیت محمد عمری و مرتضی پورعلی‌گنجی هم گفت:  از محمد عمری شکایت کردیم. طبق دستورالعمل سازمان نظام وظیفه گفتند بازیکنان سرباز به جز میلاد سرلک که شهریور باید سربازی می‌رفت، می‌توانند تا پایان لیگ در تیم‌های خود باشند. متاسفانه بداخلاقی شد و عمری بدون اینکه به ما بگوید خودش را تحویل داد. با آقای پورعلی‌گنجی درباره تمدید قرارداد صحبت کردم؛ او به سفر رفته بود بود و قرار شد وقتی برمی‌گردد، در باشگاه حضور پیدا کند تا قراردادش را تمدید کنیم

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه