اخبار داغ

فرمانده اسبق سپاه روح الله:

استکبار جهانی جرات جسارت به خاک ایران را ندارد/ رژیم اشغالگر قدس در محاصره ارتش اسلام است

استکبار جهانی جرات جسارت به خاک ایران را ندارد/ رژیم اشغالگر قدس در محاصره ارتش اسلام است
فرمانده اسبق سپاه روح الله با بیان اینکه امروز نیز اگر مثل دیروز نگذاریم حرف امام زمین بماند پیروز خواهیم شد، تصریح کرد: وقتی ما خدای بزرگ را داریم، نباید به کدخدا اعتماد کنیم و باید با اتکا به داخل و قوی کردن پایه و بنیان اقتصاد مقاومتی پیروزی و سرافرازی بیش از پیش ایران اسلامی را رقم بزنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری شازند ما، صبح امروز سوم خرداد ماه به مناسبت آزادسازی خرمشهر و عملیات بیت المقدس، مراسم اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان شازند و صبحگاه مشترک با حضور نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجیان و مسئولان شهرستان در سالن 9 دی شازند برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شازند ما, شازند ما,

, ,

سردار علی اکبر علیزاده از فرماندهان زمان جنگ تحمیلی و مسئول مرکز آموزشی کوثر استان قم در این مراسم ضمن تبریک ایان شعبانیه و سوم خرداد گفت: آزادی خرمشهر در دوران دفاع مقدس چنان درسی به ارتش بعث عراق داد که آرایش نظامی آن ها را به هم ریخت.

وی با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر یک معجزه الهی بود افزود: اگر امروز استکبار جهانی و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی جرات جسارت به خاک ایران را ندارند، محصول رشادت و شهامت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است که لرزه در اندام دشمنان انداخته است.

,
,
,

, ,

فرمانده اسبق سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد: فتح خرمشهر فتح آب و خاک و آزادی خونین شهر نبود بلکه بیانگر ایمان و عقیده و فتح ارزشها بود که عظمت ایران اسلامی را به جهانیان نشان داده است.

علیزاده بیان کرد: اگر دیروز در جنگ تحمیلی به تنهایی با چندین کشور جهان می جنگیدیم، اما امروز کشورهای مسلمان از جمله، ایران، عراق، سوریه، لبنان، یمن و... در کنار هم آمده و با جبهه کفر می جنگند و می توان گفت لشکر اسلام تشکیل شده است.

,
,
,

, ,

وی عنوان کرد: رژیم اشغالگر قدس، امروز احساس خطر می کند چرا که ارتش اسلام آن را محاصره کرده است.

این فرمانده جنگ تحمیلی یادآور شد: رمز پیروزی در جنگ امروز، همان رمز پیروزی در جنگ دیروز است یعنی نباید حرف امام و ولی امر زمین بماند.

علیزاده با بیان اینکه امروز نیز اگر مثل دیروز نگذاریم حرف امام زمین بماند پیروز خواهیم شد، تصریح کرد: وقتی ما خدای بزرگ را داریم، نباید به کدخدا اعتماد کنیم و باید با اتکا به داخل و قوی کردن پایه و بنیان اقتصاد مقاومتی پیروزی و سرافرازی بیش از پیش ایران اسلامی را رقم بزنیم.

در پایان این مراسم از یکی از جانبازان دفاع مقدس و فعالین بسیج کارمندی با اهدا لوح تقدیر به عمل آمد.

,
,
,
,
,
,
,

, ,

 

,

, ,

در ادامه این مراسم، عطر افشانی و گلباران مزار شهدای محله ازنا و دیدار با خانواده شهید عبدالرضا خانی توسط مسئولان شهرستان انجام شد.

,


انتهای پیام/ک

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه