اخبار داغ

مدیر کل راه و شهرسازی استان سمنان :

رسالت راه کریدور شمال به جنوب انجام نشده است

رسالت راه کریدور شمال به جنوب انجام نشده است
مدیر کل راه و شهرسازی استان سمنان گفت: از سال 67 کریدور شمال به جنوب تصویب شد اما طی این سال ها این پروژه مظلوم واقع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک دامغان؛ کنفرانس مطبوعاتی مدیر کل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در اداره راه و شهرسازی دامغان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک دامغان,

سید عبدالمجید نژاد صفوی عنوان کرد: انتقاد و پیگیری مشکلات مردمی از جمله وظایف یک خبرنگار و رسانه خوب است که اینگونه نقدهای منصفانه به پیشرفت و اعتلای جامعه کمک می‌کند.

,

وی تصریح کرد:  سفر وزیر راه به دامغان از  نقاط عطف در راه های استان به شمار می رفت که طی این سفر کریدور دامغان- معلمان در نقشه های راه کشور گنجانده و شناخته شد.

,

نژاد صفوی به سفر اخیر ریاست جمهوری به استان سمنان اشاره کرد و افزود: در سفر ریاست جمهور، این کریدور به عنوان بزرگترین پروژه استان کلید خورد که کاهش مسیر، آلودگی های زیست محیطی و کاهش مهاجرت از استان از مزیت های این احداث کریدور است.

,

وی افزود: طی مکاتبات و پیگیری های صورت گرفته اعتبار 137 میلیارد تومانی برای 2 سال به این کریدور اختصاص خواهد گرفت که تخصیص 57 میلیارد در سال 95 و 80 میلیارد تومان در سال 96 تصویب گردیده است.

,

سید عبدالمجید نژاد صفوی با بیان اینکه رسالت راه کریدور انجام نشده است، افزود: از سال 67 مجوز این کریدور از سوی مجلس شورای اسلامی داده شده است که با توجه به سرمایه گذاری های خوب و جامع در سطح استان و کشور طی 28 سال اخیر، این کریدور مظلوم واقع شده است.

,

وی خاطر نشان کرد: پروژه گرمسار- جندق به طور کامل تعطیل شده است و طبق تایید سازمان مدیریت و وزارت راه و شهرسازی، کریدور شمال به جنوب به صورت قطعی از دامغان عبور خواهد کرد.

,

نژاد صفوی به پروژه مسیر دامغان-گلوگاه اشاره کرد و گفت: پروژه دامغان- گلوگاه به دلیل تملک متوقف گردیده بود که خوشبختانه پس از رفع مشکلات دوباره در حال فعالیت می باشد که این پروژه  جزو پروژه های مصوب استان است که ردیف اعتباری دارد .

,

مدیر کل راه و شهرسازی استان سمنان همچنین در خاتمه از زحمات پیمانکار تشکر نمود و گفت: در سال جدید، پیمانکاران با این مجموعه مشارکت خوبی داشتند و بیشتر آنان با دست خالی کار کردند و نگذاشتند پروژه به دلیل نبود توان مالی متوقف شود و بیشتر آنان با طلب های میلیاردی از اداره راه روبرو هستند.

,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه