اخبار داغ

استاندار ایلام:

امنیت زائران برقرار است؛ زائران دغدغه بازگشت نداشته باشند

امنیت زائران برقرار است؛ زائران دغدغه بازگشت نداشته باشند
استاندار ایلام گفت: با اقداماتی که صورت گرفته، تمهیدات لازم از قبیل اسکان، پذیرایی و انتقال زائران اندیشیده شده تا بتوانند بدون دغدغه به محل زندگی خود بازگردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، "حسن بهرام نیا"، استاندار ایلام روز دوشنبه( ۲۱ شهریور ماه) در جلسه ستاد اربعین که در محل پایانه مسافربری برکت  گفت:با برنامه ریزی هایی که توسط دستگاههای اجرایی در استان صورت گرفت توانستیم ظرف هشت ماه زیرساخت های اربعین را فراهم کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار ,

وی افزود: تمهیدات لازم در راستای جلب اطمینان خاطر زوار اندیشیده شده است تا زوار با امنیت کامل و اطمینان خاطر به شهرهای خود بازگردند.

,

بهرام نیا در ادامه گفت: در کنار ظرفیتی که در حوزه حمل و نقل زوار وجود داشت ۵۰۰ دستگاه مینی بوس نیز به ظرفیت پایانه برکت اضافه شد.

,

استاندار ایلام خاطر نشان کرد: بیشترین تردد از مرز بین المللی مهران صورت گرفته است که درصدد هستیم با استقرار تیم های ارزیاب بتوانیم نواقص و مشکلات را به حداقل برسانیم.

,

وی تصریح کرد: زائران اگر در حوزه افزایش نرخ کرایه زائران شکایتی داشته باشند قطع به یقین از سوی  دستگاه های نظارتی پیگیری خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه