اخبار داغ

در نشست شورای فنی استان مطرح شد؛

نیاز تونل‌های راه‌های کهگیلویه‌وبویراحمد به تهویه و روشنایی استاندارد

نیاز تونل‌های راه‌های کهگیلویه‌وبویراحمد به تهویه و روشنایی استاندارد
نشست شورای فنی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد و در این نشست روشنایی تونل های محور های مواصلاتی استان مورد ارزیابی قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، در این نشست با تشریح آیین نامه ایمنی راه ها به ضرورت وجود روشنایی و تهویه تونل ها اشاره شد تا ۵ تونل در محور های مختلف استان نیازمند تهویه باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگر, س,
تونل شماره ۱۱ محور یاسوج به اصفهان، تونل زی زی و کوه پات در محور پاتاوه به دهدشت و تونل های شماره ۴ و ۵ در محور بابامیدان به یاسوج تونل هایی بودن که در نشست شورای فنی استان کهگیلویه و بویراحمد به ضرورت نصب سیستم تهویه در آنها اشاره شد.
,
 
,
در این نشست محمد زاده نماینده معاونت فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به ضرورت اصلاح و نصب روشنایی در اکثریت تونل های استان اشاره کرد.
,
 
,
معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با بیان اینکه یکی از معضلات راه های استان تونل ها می باشند که عدم روشنایی مناسب و تهویه باعث شده تا مشکلاتی ایجاد شود.
,
 
,
وی با اشاره به برخی مشکلات تقسیمات کشوری در خصوص راه های استان گفت: استاندارد سازی روشنایی تونل ها مسئله مهمی است که باید به آن توجه ویژه داشت.
,
 
,
کیامرث حاجی زاده افزود: اصلاح روشنایی تونل های محور بابامیدان و تونل پاد باید سریعا در دستور کار قرار بگیرد.
,
 
,
وی با اشاره به عدم استاندارد بودن  قطعه یک تونل های محور پاتاوه به دهدشت و محور اصفهان گفت: شرکت زیر ساخت نباید نسبت به تونل ها و جاده ها بی تفاوت باشد و هر چه سریعتر روشنایی تونل ها را از محل اعتبارات متمم سفر تکمل کند.
,
 
,
این مسئول ابراز داشت: کهگیلویه و بویراحمد دارای تپوگرافی خاص است و در آینده تونل های بیشتری در راه های این استان ساخته می شود و اگر قرار باشد این تونل ها به صورت نیمه کاره و یا بدون روشنایی و تهویه زیر بار ترافیک برود بدون شکل مشکل ایجاد می شود.
,
 
,
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به تصویب روشنایی پیچ جخونه در محور سرفاریاب به چرام اشاره کرد و گفت: شرکت توزیع نیروی برق  و حمل و نقل جاده ای ظرف ۲ هفته باید به روشن کردن این منطقه اقدام کند.
,
 
,
حاجی زاده در این نشست با اشاره به پایان سال مالی عمرانی گفت: تا روز پنجشنبه آخر همین هفته باید اسناد خزانه توسط دستگاه ها جذب شود و گزارش این موضوع را تا روز آینده خواهیم گرفت.
,
 
,
وی از مسئولان خواست پروژه های جدید ۱۴۰۱ را تا پایان مهر ماه به مرحله مناقصه برده و تعیین تکلیف شوند چراکه به استان حجم عظیمی از پروژه های عمرانی در همه بخشها علاوه بر محرومیت زدایی و متمم سفر ابلاغ شده است.
,
 
,
حاجی زاده با تاکید بر انجام مناقصات پروژه های عمرانی 1401 تا پایان مهر ماه توسط همه دستگاه ها گفت: در حوزه های زیر ساخت عشایری، راه و آب روستایی، بهسازی مسکن، طرح های هادی روستایی، بهداشت و درمان پروژه های زیادی تعریف شده که می تواند استان را به کارگاه عمرانی تبدیل کند.
,
 
,
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به ضرورت بازدید های نظارتی از پروژه های عمرانی اشاره کرد و ابراز داشت: برای اجرای بهتر و استاندار پروژه ها این نظارت ها به صورت هفتگی و دوره ای باید اجرا شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه