اخبار داغ

نظر عباس سرخاب در مورد استقلال مظلومی

نظر عباس سرخاب در مورد استقلال مظلومی
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: تیم استقلال را هنوز مدعی مقتدر قهرمانی ندیدم و این تیم اشکالاتی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس سرخاب در گفت‌وگو با فارس، در مورد دیدار استقلال و نفت تهران که با پیروزی 2 بر یک آبی‌پوشان همراه بود، گفت: بازی در نیمه اول چنگی به دل نزد و خیلی با کیفیت نبود، اما در نیمه دوم، استقلال با حملات متعدد توانست 2 گل به نفت بزند. با این حال نکته منفی این مسابقه، عقب‌نشینی استقلال بعد از 2 گلی بود که زد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: استقلال که مدعی قهرمانی است، نباید بعد از آنکه دو گل به حریف خود زد عقب‌نشینی کند و توپ و میدان را به حریف بدهد، زیرا استقلال در ورزشگاه آزادی وقتی دو گل از حریف پیش می‌افتد دیگر حریف همه چیز را از دست رفته می‌بیند و می‌تواند باز هم بر حریف مسلط باشد نه آنکه عقب‌نشینی کند. نفت شانس زدن گل مساوی را هم پیدا کرد، با این حال خوشبختانه استقلال در این بازی پیروز شد و سه امتیاز حساس و مهمی را گرفت و به صدر جدول لیگ رسید.

,

پیشکسوت استقلال در مورد اینکه این تیم می‌تواند مدعی قهرمانی باشد، گفت: به اعتقاد شخصی خودم هنوز استقلال چهره مدعی مقتدر قهرمانی را ندارد و اشکالاتی دارد که باید آن را برطرف کند. پیروزی مقابل تیم نفت که در سه جام بازی کرده و در بازی‌های آسیایی هم حضور داشته و بازیکنانش از نظر بدنی تحلیل رفته‌اند، اگرچه می‌تواند خوب باشد اما نمی‌تواند انکارکننده اشکالات این تیم باشد.

,

انتهای پیام/ی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه