اخبار داغ

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور

آقای هاشمی به جای دخالت در امور دولت، بیت نامبارک خود را مدیریت کند!/لیست دستاوردهای برجام را ارائه‌ دهند تا رسوا شود آنکه دروغ می‌گوید

آقای هاشمی به جای دخالت در امور دولت، بیت نامبارک خود را مدیریت کند!/لیست دستاوردهای برجام را ارائه‌ دهند تا رسوا شود آنکه دروغ می‌گوید
حجت الاسلام زارع زاده گفت: بهتر است آقای هاشمی به جای دخالت در امور دولت و دفاع کورکورانه از خسارتی محض به نام برجام، دخترشان را کنترل کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی آناج با اشاره به اظهارات هاشمی رفسنجانی مبنی بر اینکه«اگر دولت لیست مشکلات حل‌شده به واسطه برجام را منتشر کند، این افرادی که می‌گویند برجام دستاوردی نداشته به واسطه این دروغ بزرگ نزد خانواده خود نیز شرمنده می‌شوند»، اظهار داشت: ایشان تاکنون خیلی حرف‌های بی‌پایه و اساس زده‌اند و به دفاع تعصبی و کورکورانه از دولت تدبیر شهره هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: منتقدان برجام شرمنده نیستند چراکه دروغی نگفته‌اند، کسانی باید شرمنده باشند که همه‌ چیز را به رفع تحریم‌ها گره زدند و صنعت هسته‌ای را تا مرز نابودی کامل کشانند لکن چیزی عاید ایرانی‌ها نشد.

,

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور خواستار ارائه لیست دستاوردهای برجام توسط دولت شد و ابراز کرد: معلوم نیست این اشخاص با چه رویی مقابل مردم می‌ایستند و حرف از برجام می‌زنند، رکود همچنان پابرجاست و مشکلات معیشتی حل نشده است؛ من از آقای رفسنجانی خواهش می‌کنم لیست دستاوردها را ارائه کند تا رسوا شود آنکه دروغ می‌گوید.

,

وی تصریح کرد: من از مدعیان تمنا می‌کنم یک‌بار هم که شده با ملت رو راست باشند و بگویند کدام تکنولوژی در دوران پسابرجام وارد کشور شده است، آیا سرمایه‌گذاران به بانک‌های خارجی دسترسی دارند؟

,

این نماینده مجلس نهم با بیان اینکه در سفر هیئت‌های خارجی به ایران ابعاد تازه‌ای از دروغ دولتمردان آشکار شد، اذعان داشت: تاکنون این سفرها فایده‌ای در پی نداشته و سرمایه‌گذاران خارجی از عدم حل شدن مشکلات ارزی سخن می‌گویند.

,

وی عنوان کرد: تاکنون چه میزان از پول‌های بلوکه شده به دست ایرانی‌ها رسیده است؟ همین‌ پول‌های وارده را کجا هزینه‌کرده‌اند و چگونه می‌خواهند به بخش تولید و سرمایه‌گذاری منتقل کنند؟

,

حجت الاسلام زارع‌زاده حاصل 3 سال فعالیت دولت تدبیر و امید را رکود دانست و توضیح داد: به بهانه کنترل تورم رکود را بر جامعه حاکم کردند و اکنون وضعیت تولید فجیع است؛ چندین سال مذاکره کردند و ارمغان آن خسارت محض شد.

,

وی در ادامه با اشاره به انتشار عکس‌های فائزه‌ هاشمی در کنار اعضاء ارشد فرقه ضاله بهائیت، تشریح کرد: فائزه هاشمی زاییده تفکر پدرش اکبر هاشمی است و در طول سال‌های گذشته به انقلاب و سران نظام توهین کرده است؛ بیت نامبارک آقای هاشمی دیگر غیر قابل تحمل شده و قانون‌شکنی آنان را مردم مشاهده می‌کنند.

,

نماینده مردم مهریز در مجلس نهم با انتقاد از عدم توجه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به اقدامات فرزندان خود، بیان داشت: بهتر است آقای هاشمی به جای دخالت نابجا در کارهای دولت، خانواده خود را مدیریت کند تا بیش از این آبروی خاندانش ریخته نشود.

,

وی در پایان افزود: دیگر وقت آن رسیده که ایشان دست از سر دولت بردارند و اگر آب نمی‌آورند، کوزه را نشکنند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه