اخبار داغ

عضو کمیسیون قضایی مجلس:

بررسی دیدار فائزه هاشمی با عضو ارشد فرقه بهائیت در مجلس/نباید به سادگی از کنار این مسئله گذشت

بررسی دیدار فائزه هاشمی با عضو ارشد فرقه بهائیت در مجلس/نباید به سادگی از کنار این مسئله گذشت
عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام فائزه هاشمی در دیدار با سرکرده فرقه بهائیت به شدت محکوم است و باید با آن برخورد شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سید محمدعلی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا, ضمن محکوم کردن اقدام دختر هاشمی رفسنجانی در دیدار با عضو ارشد فرقه ضاله بهائیت در ایران گفت: در زمانهای قبل هم فائزه هاشمی برخلاف تصورات اقداماتی را انجام می‌داد که در این خصوص صحبت‌هایی با آقای هاشمی انجام شده بود که وی اطاعت ناپذیری را دلیل تداوم اقدامات دخترش عنوان  کرده بود که بعدها مشخص شد که خود هاشمی نیز در جریان حمایت از اقدامات اصلاح‌طلبان در پشت سرکارهایی را انجام می‌داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی ابراز کرد: در قضیه دوم خرداد نیز از استنباطی که از ماوقع‌ها وجود دارد این است که برخی برنامه‌ها از طرف آقای هاشمی بوده است.

,

عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی افزود: اینکه یکی از فرزندان شخصیتی که از چهره‌های شناخته شده انقلاب است، دیداری با اعضای فرقه بهائیت داشته باشد، غیرقابل قبول است.

,

وی با بیان اینکه این فرقه انگلیسی صهیونیستی است، اظهار داشت: همان طور که امروز داعش را ایجاد کردند آن زمان نیز این فرقه را به عنوان مزاحم و مانع پیشرفت اسلام ناب محمدی و به خصوص مکتب تشیع ایجاد کردند.

,

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه نشست و برخواست و معاشرت با این فرقه پذیرفتنی نیست، تاکید کرد: نباید از کنار این موضوع به سادگی عبور کرد و به طور یقین در این مجالست‌ها اطلاعات و مسائلی بین طرفین رد و بدل شده است.

,

وی با اشاره به اینکه این اقدام محکوم است و باید با دقت بررسی شود، تصریح کرد: این موضوع در کمیسیون قضایی نیز مطرح و تصمیماتی در این خصوص اتخاذ خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه