مراسم روز کتابخوانی در شهرستان اسکو برگزار شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اوشکایا،مرتضی محمدزاده صبح امروز در مراسم تجلیل از فعالان عرصه کتاب و کتابداری  که در شهر جدید سهند برگزارشد نقش کتابداران در توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی را مهم توصیف کرد و افزود: باید با روش های نوین و خلاقانه، جوانان و نوجوانان را به سمت کتابخانه ها سوق داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشکایا،,

وی ادامه داد: فعالیت در عرصه کتاب و کتابداری کاری بسیار ارزشمند است و هیچ چیز انسان و جامعه را به سمت توسعه نمی برد مگر مطالعه و تفکر در آن.

,

فرماندار اسکو در ادامه خاطر نشان کرد:واقف هستید که هر جا پس رفتی داشته ایم به دلیل نا آگاهی بوده، اگر وجدان های بیدار و آگاه در جامعه تلاش کرده و جهت فرهنگ سازی و ایجاد اندیشه نو برای مطالعه و خردورزی اقدام کنند بی شک در آینده تغییر فرهنگ مطالعه توام با تفکر باعث توسعه خواهد شد.

,

محمدزاده در ادامه از فعالان عرصه کتاب و کتابداری خواست تا بستر های لازم برای خرد ورزی را فراهم کنند و با ایجاد روش های جدید و جلب افراد به کتابخانه پیشقدم در این موضوع باشند چرا که اگر هر کس در نوبه خود کمی توجه کند موفقیت دور نخواهد بود.

,

فرماندار اسکو بیان کرد: کتابداران وظیفه مهمی در افزایش مطالعه دارند، زیرا آنها می‌توانند با برخورد مناسب با مراجعه‌کننده و به‌‌کارگیری راه‌های جذب مخاطب، به افزایش سرانه مطالعه و ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی کمک کنند.

, فرماندار اسکو بیان کرد: کتابداران وظیفه مهمی در افزایش مطالعه دارند، زیرا آنها می‌توانند با برخورد مناسب با مراجعه‌کننده و به‌‌کارگیری راه‌های جذب مخاطب، به افزایش سرانه مطالعه و ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی کمک کنند.,

گفتنی است در پایان این مراسم از برترین های حوزه کتاب و کتابداران شهرستان اسکو تقدیر به عمل آمد.

, گفتنی است در پایان این مراسم از برترین های حوزه کتاب و کتابداران شهرستان اسکو تقدیر به عمل آمد.,

انتهای پیام/

]
طی مراسمی برترین های حوزه کتاب اعم از کتابداران، کتابخوانان و رسانه های مروج کتابخوانی تقدیر شدند.