اخبار داغ

فتاح:

نباید هیچ خانواده نیازمندی از کمک‌ها بی‌بهره بماند

نباید هیچ خانواده نیازمندی از کمک‌ها بی‌بهره بماند
رئیس بنیاد مستضعفان با تاکید براینکه نباید هیچ خانواده نیازمندی از کمک‌ها بی‌بهره بماند، گفت: کمک‌ بنیاد مستضعفان به اقشار کم‌درآمد و آسیب‌پذیر ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛پرویز فتاح در جلسه بررسی وضعیت اقشار کم‌درآمد استان البرز و روند خدمات‌رسانی به آن‌ها که عصر امروز با حضور استاندار البرز و نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد، اظهار داشت: کمک‌های بنیاد مستضعفان با هدف کمک به اقشار کم درآمد و آسیب‌پذیر در جریان شیوع بیماری کرونا صورت گرفته و در چند مرحله ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با اشاره به بهره برداری از منطقه یک آزادراه تهران-شمال ادامه داد: با بررسی‌های صورت گرفته، این پروژه برای کاهش جدی بار ترافیکی ورودی کرج بسیار موثر بوده و در فازهای بعدی نیز با جدیت بیشتری امتداد می‌یابد.
,
 
,
فتاح گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی و رصد شود که هیچ خانواده نیازمندی از این کمک‌ها بی‌بهره نماند.
,
 
,
وی افزود: منابع حمایتی خود را برای اعطای قرض الحسنه جهت تامین مسکن و سایر نیازمندی‌ها در اختیار کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دادیم تا روند اخذ آن برای نیازمندان تسهیل شود.
,
 
,
رییس بنیاد مستضعفان کشور اضافه کرد: سهم البرز از کمک‌های بنیاد مستضعفان کشور برای کمک به محرومان قابل توجه بوده و استاندار البرز نیز پیگیری‌های جدی جهت افزایش این سهم داشته اند.
,
 
,
وی گفت: جمعیت حاشیه‌نشین البرز نیازمند توجه ویژه‌ای هستند و به طور قطع این امر لحاظ می‌شود.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه