اخبار داغ

با رشد ۵۲۶۱ واحدی شاخص کل؛

بورس در جدال بین عرضه و تقاضا مثبت ماند/ ارزش معاملات تالار شیشه‌ای در مرز ۲۲ هزار میلیارد تومان

بورس در جدال بین عرضه و تقاضا مثبت ماند/ ارزش معاملات تالار شیشه‌ای در مرز ۲۲ هزار میلیارد تومان
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز و در تقابل فروشندگان و خریداران با ۵۲۶۱ افزایش در ارتفاع یک میلیون و ۲۴۳ هزار واحد ایستاد و ارزش کل معاملات بازار سهام به بیش از ۲۱ هزار و ۸۹۵ میلیارد تومان رسید.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سرمایه امروز معاملات خود را با متعادل و گرایش به مثبت آغاز کرد؛ و اکثر گروه‌ها با تعادل میان خریداران و فروشندگان افت قیمت را تجربه کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

شاخص کل بورس در روز میانی هفته در حالی به روند  صعودی خود ادامه داد که شاخص هم وزن نزولی شد. ارزش و تعداد معاملات نسبت به دو روز نخست هفته جاری با رشد قابل توجهی همراه بود؛ البته بازار امروز هم مانند روز گذشته شاهد جدال بین عرضه و تقاضا بود اما زور خریداران باعث شد شاخص کل و شاخص فرابورس ایران مثبت بماند.

,

 

,

معامله گران در بازار سرمایه (بورس و فرابورس) امروز بیش از یک میلیون و ۵۳۱ هزار معامله انجام دادند و مالکیت بیش از ۱۰ میلیارد و ۵۳۵ میلیون سهم و اوراق مالی دست به دست شد.

, معامله گران در بازار سرمایه (بورس و فرابورس) امروز بیش از یک میلیون و ۵۳۱ هزار معامله انجام دادند و مالکیت بیش از ۱۰ میلیارد و ۵۳۵ میلیون سهم و اوراق مالی دست به دست شد.,

ارزش معاملات بازار سهام به بیش از ۲۱ هزار و ۸۵۹ میلیارد تومان رسید؛ البته ارزش معاملات خرد در حدود ۶۹۷۵ میلیارد تومان بود.

,

حقیقی‌ها در روز جاری نیز بیش از ۱۰۱ میلیارد تومان پول وارد بازار کردند.

,

 

,

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۵۲۶۱ واحد افزایش در ارتفاع یک میلیون و ۲۴۳ هزار و ۷۴۷ واحد قرار گرفت؛ اما شاخص هم وزن ۱۱۶ واحد منفی بود و به ۳۸۲ هزار و ۲۵۰ واحد رسید.

, شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۵۲۶۱ واحد افزایش در ارتفاع یک میلیون و ۲۴۳ هزار و ۷۴۷ واحد قرار گرفت؛ اما شاخص هم وزن ۱۱۶ واحد منفی بود و به ۳۸۲ هزار و ۲۵۰ واحد رسید. ,

معامله گران در بورس بیش از ۸ میلیارد و ۵۴۱ میلیون سهم و اوراق مالی ار در قالب یک میلیون و ۱۴۴ هزار معامله و به ارزش ۶۲۴۰ میلیارد تومان دادوستد کردند.

,

نمادهای سرمایه گذاری تامین اجتماعی، معدنی و صنعتی چادرملو، بانک تجارت، بانک ملت و پتروشیمی جم با بیشترین اثر مثبت در رشد بورس بیشترین نقش را داشتند و در مقابل نمادهای صنایع پتروشیمی خلیج فارس و پالایشگاه اصفهان با بیشتر اثر منفی مانع رشد بیشتر شاخص شدند.

,

 

,

شاخص کل فرابورس ایران هم با ۳۱ واحد افزایش عدد ۱۷ هزار و ۷۹۹ واحد را ثبت کرد.

, شاخص کل فرابورس ایران هم با ۳۱ واحد افزایش عدد ۱۷ هزار و ۷۹۹ واحد را ثبت کرد.,

معامله گران در فرابورس بیش از یک میلیارد و ۹۹۴ میلیون سهم و اوراق مالی را در ۳۸۷ هزار نوبت و به ارزش ۱۵ هزار و ۶۱۹ میلیارد تومان معامله کردند.

,

نمادهای سرمایه گذاری صبا تامین، فولاد هرمزگان جنوب و صنعتی مینو بیشترین اثر مثبت و نمادهای ‍پلیمر آریاساسول، آ. س. پ، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و پتروشیمی تندگویان بیشترین اثر منفی را روی شاخص فرابورس گذاشتند. 

,
 
,
انتهای پیام
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه