اخبار داغ

سازمان هواشناسی پیش بینی کرد؛

افزایش دما در برخی استان‌ها به ۵۰ درجه بالای صفر/ وزش باد شدید و رگبار و رعدوبرق تا پایان هفته

افزایش دما در برخی استان‌ها به ۵۰ درجه بالای صفر/ وزش باد شدید و رگبار و رعدوبرق تا پایان هفته
سازمان هواشناسی افزایش محسوس دما و وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر را در برخی استان‌ها طی دو روز پایانی هفته و بارش‌های پراکنده طی سه روز آینده در مناطق را پیش بینی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ براساس پیش بینی سازمان هواشناسی؛ در سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در برخی مناطق استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، اردبیل، گیلان و ارتفاعات البرز مرکزی وزش باد شدید موقت، افزایش ابر و رگبار و رعد و رخ خواهد داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری و شنبه هفته آینده علاوه بر مناطق فوق، در دامنه‌های البرز شرقی، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی وزش باد شدید موقت، افزایش ابر و رگبار و رعد و برق پیش بینی شده است.

,
استان‌های ساحلی خزر از بعد از فردا و روز پنجشنبه شاهد کاهش نسبی دما و بارش پراکنده خواهند بود و در این مدت دریای خزر مواج است.
,
 
,
طی امروز تا پایان هفته در ساعات بعد از ظهر برای ارتفاعات زاگرس مرکزی افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود؛ همچنین طی سه روز آینده در جنوب سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و جنوب کرمان در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد شدید موقت و رگبار و رعد و برق را خواهیم داشت.
,
 
,
روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه هفته آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل افزایش سرعت وزش باد و خیزش گردوخاک پیش بینی شده است.
,
 
,
سازمان هواشناسی همچنین با اشاره به تقویت توده هوای گرم در کشور، اعلام کرد: از اوایل وقت روز پنجشنبه تا اواخر وقت روز جمعه افزایش محسوس دما و وقوع دمای ۴۹ درجه و بالاتر برای مناطق غربی، جنوبی و مرکزی خوزستان و جنوب ایلام، پیش بینی می‌شود که باعث گرمازدگی، افزایش مصرف حامل های انرژی خواهد شد و صرفه جویی در مصرف آب و برق به‌ویژه در ساعات اوج مصرف، اجتناب از ترددهای غیر ضرور در حوالی ظهر تا اوایل غروب، آبیاری مزارع در اوایل صبح و طی شب توصیه می‌شود
,
 
,
آسمان تهران امروز صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود، حداکثر و حداقل دما در تهران ۳۸ و ۲۸ درجه خواهد بود.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه