اخبار داغ

پاسخ‌های جالب وزیر ورزش درباره حواشی تیم ملی فوتبال؛

سجادی: من حرف و حدیثی درباره تیم ملی فوتبال نشنیده‌ام، شما شنیده‌اید؟!

سجادی: من حرف و حدیثی درباره تیم ملی فوتبال نشنیده‌ام، شما شنیده‌اید؟!
وزیر ورزش و جوانان درباره حواشی پیرامون تیم ملی فوتبال پاسخ جالبی داد و گفت: من حرف و حدیثی نشنیده‌ام، شما شنیده‌اید؟!
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراسم تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید کمیته ملی المپیک با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کمیته ملی المپیک, کمیته ملی المپیک,

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در خاتمه این مراسم اظهار داشت: همه‌مان با رسوم و آیین این نوع جلسات آشنا هستیم. بخش مهمی از این جلسات اختصاص می‌یابد به مرور زحماتی که مدیران طی دوران خدمت برعهده داشته‌اند. در یک موعد زمانی آن چوب امدادی مدیریت به گروه بعدی و مدیران ازخودگذشته منتقل شده. همین که کسانی برای قبول مسئولیت برای پست جدید اعلام آمادگی کنند، عین شجاعت است. همواره این تفکر یادمان باشد که چه تاریخی را پشت سر گذاشته‌ایم و با چه بهایی  این مسئولیت که ارزلن هم نیست به دست‌مان رسیده. شاخص‌ترین اتفاقاتی که رخ داده مربوط به رشادت و ایستادگی شهداست.

, حمید سجادی, حمید سجادی,

وی افزود: به عنوان برادر کوچک خسروی‌وفا از خودم شروع می‌کنم که تذکر او به‌جاست. آرامگاه ابدی شهدا در ورزش کم نیست. ان‌شاالله این‌ها نمادین نباشد و عملی هم پیروی از این عزیزان را نشان بدهیم. به‌رسم جلسات تودیع و معارفه؛ از طرف وزارت ورزش و جوانان صمیمانه از زحمات و تلاش‌های مجدانه و مجاهدانه جدی صالحی‌امیری طی مدت همکاری، حضود و فعالیت در ورزش کشور متشکرم. صالحی‌امیری روزی که سرپرست وزارت بود، مرا دعوت کرد و گفت تغییراتی در دستورکار داریم که من از معاونت رفتم. شوخی کردم اسم سجادی است که در وزارت می‌ماند، فرقی ندارد من یا استاد نصراله سجادی. سپس در کمیته ملی المپیک هم همین رویه پیش گرفته شد و نمی‌شود خوبی‌هایش را یکی یکی گفت.

,

وزیر ورزش با اشاره به دوران فعالیت صالحی امیری ادامه داد: در همکاری با صالحی‌امیری دست‌گیری و مودت را دیده‌ام. بیش‌ترین توجه فرهنگی به ورزش در دوره آقای غفوری‌فرد رخ داد. خیلی‌ها آمدند در ورزش و زحمت کشیدند و گفتند ورزشی هستیم و اظهارنظر زیادی می‌کردند. هنوز هم برخی آثار انواع تفکر سیاسی وجود دارد ولی از صالحی‌امیری یک کلام نشنیدم که بگوید ورزشی هستم یا بخواهد سهم خواهی داشته باشد. مجدد خسته نباشید می‌گویم و از استمرار حضور صالحی‌امیری در کمیته خوش‌حال هستم. به کیکاووس سعیدی هم خسته‌نباشید می‌گویم که در شرف بازنشستگی هستند. خواهش کردیم ما به دنبال مجوز ادامه به کارش باشیم اگر خسروی‌وفا بخواهد تا کوپن را در نهاد رباست جمهوری استفاده کنیم. در صورت اجازه قانون و تصمیم رئیس کمیته در خدمتش هستیم.

,

سجادی درباره انتخاب خسروی وفا به عنوان رئیس جدید کمیته ملی المپیک گفت: انتخاب خسروی‌وفا بهترین اتفاق و انتخاب از سوی مجمع بود چرا که تفکرمان خیلی نزدیک است. اگر در دوره قبلی ۹۹ درصد همکاری و هم‌فکری داشتیم، در دوره جدید ۱۰۰ درصد این برادری و مودت وجود خواهد داشت. فدراسیون‌ها یادشان باشد که همان انسجام و همکاری را باید داشته باشیم. کمیته و وزارت یکی هستند و هیچ فرقی با هم ندارند. اسم من آمد، یاد خسروی‌وفا بیفتید و برعکس چون هر ۲ ارگان با هم یکی هستیم. با صالحی‌امیری رودربایستی داشتم؛ ۲۵ سال با او آشنا هستم و دوست داشتیم حرمت حفظ شود اما شاید با رفاقت و صمیمیت بیش‌تر با خسروی‌وفا، راحت‌تر انجام وظیفه کنیم. از منابع چندگانه بیش‌تر در این مقطع زمانی حتی از منابع دولتی برای کمیته ملی المپیک استفاده خواهیم کرد. ۲۸۰۰۰ مکان ورزشی در دولت داریم، آیا باید معطل باشیم؟ مدیریت دارایی انجام می‌دهیم.

,

وی با اشاره به برنامه ها و اهداف پیش روی کمیته گفت: کمیسیون‌های کمیته ملی المپیک ظرفیت استفاده از متخصصین را خواهد داشت. در دوره جدید این دولت مردمی آقای رئیسی از نظرات متخصصین علاقه‌مند به استفاده بوده‌اند و باید نشست نخبگانی را تقویت کنیم. سایر متخصصین که مسئولیتی در ورزش ندارند را هم باید از آن‌ها استفاده کنیم. دانش و تجربه در دولت عینیت می‌یابد و در حوزه ورزش و جوانان سعی کرده‌ام جلسات کارشناسی بیش‌تر شود. تیم ما می‌خواهد این اتفاق رخ بدهد اما اگر کم و کاستی بوده، همیشه من مقصر هستم. خسروی‌وفا یک‌سری تکالیف دارد، انتخابات‌های مانده یا رسیدگی‌های مدیریتی باید با همان مودت پیش برود. فدراسیون‌های جدیدی در دستورکار داریم که تاسیس شوند. حیدر فرمان در همان جلسه گفت کوراش در ایران فدراسیون شود. ظرفیت ورزش کشور خیلی متفاوت شده،  حاصل‌خیز است و جای رشد خواهد داشت.

,

2063064

, 2063064,

من حرف و حدیثی درباره تیم ملی فوتبال نشنیده‌ام، شما شنیده‌اید؟!

,

حمید سجادی در ادامه در جمع خبرنگاران درباره مراسم معارفه هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک، اظهار داشت: جای خانواده محترم ورزش خالی بود، چون بیشتر از این ظرفیت نبود. مراسم فوق‌العاده‌ای برگزار شد و امیدوارم امروز برگ زرین دیگری باشد‌.

,

وزیر ورزش و جوانان در خصوص حواشی انتخابات فدراسیون فوتبال، گفت: انتخابات هشتم بود و امروز 12 شهریور، دیگر گذشته است و ان‌شاءالله حواشی کم شود.

,

سجادی در پاسخ به سؤال خبرنگاری که در خصوص آخرین وضعیت فوتبال و عدم ثبات در نیمکت تیم ملی پرسید، تصریح کرد: هنوز اردو تشکیل نشده، اردو تشکیل شود، معلوم می‌شود.

,

وی در خصوص حرف‌و حدیث‌های تغییرات در نیمکت تیم ملی فوتبال، یادآور شد: من حرف و حدیثی نشنیده‌ام، شما شنیده‌اید؟!

,

بیشتر بخوانید:

, بیشتر بخوانید:,

صالحی امیری: ۴ مرحله در مسیر تعلیق بودیم/ حق معامله با فدراسیون‌ها را نداریم

, صالحی امیری: ۴ مرحله در مسیر تعلیق بودیم/ حق معامله با فدراسیون‌ها را نداریم,

خسروی وفا: درباره انتخاب دبیرکل هنوز تصمیمی نگرفته ام

, خسروی وفا: درباره انتخاب دبیرکل هنوز تصمیمی نگرفته ام]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه