اخبار داغ

فدراسیون هر چه سریع‌تر با ما جلسه بگذارد؛

واکنش سرپرست تیم ملی به انتشار یک عکس جنجالی از اسکوچیچ/ استیلی: دیگر یک شام هم نمی‌توانیم بخوریم!

واکنش سرپرست تیم ملی به انتشار یک عکس جنجالی از اسکوچیچ/ استیلی: دیگر یک شام هم نمی‌توانیم بخوریم!
سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: متاسفانه برای یک شام خوردن هم حاشیه درست می‌شود و آدم می‌ماند دیگر یک شام هم نمی‌شود بیرون خورد!
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ حمید استیلی، سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان پیرامون لغو دیدار تیم ملی با تیم فوتبال امید اظهار داشت: مهدی مهدوی‌کیا دیروز به من گفت قراردادم تمام شده و قرارداد جدید بسته نشده و برای همین اردو نداریم. در تلاش هستیم با تیم جوانان یا یک تیم دیگر صحبت کنیم. اسکوچیچ ۲ روز پیش برای تماشای بازی نورالهی به دبی رفت و امروز برمی‌گردد. جلسه می‌گذاریم تا ببینیم می‌توانیم با تیم جوانان بازی کنیم یا نه.

,

وی در ادامه بیان داشت: مهم است که تیم امید هم در فیفادی اردو داشته باشد. مستلزم این است که قرارداد مهدوی کیا تمدید شود که اگر نشود، تیم دیگری را انتخاب خواهیم کرد. تا ۲۷ شهریور در تهران هستیم و سپس عازم اتریش می‌شویم. فیفادی از ۲۸ شهریور شروع می‌شود و لژیونرها به تیم ملحق می‌شوند.

,

استیلی درباره کادرفنی تیم ملی تأکید داشت: قبل از انتخابات فدراسیون، کریم باقری جلسه‌ای با ما و ماجدی داشت و صحبت‌هایی انجام شد که قرار شد به ما اضافه بشود. الان نمی دانم با تغییرات فدراسیون چه می‌شود. با من و کادرفنی هیچ صحبتی نشده و فقط برنامه اتریش و کار ویزا و خدمت سربازی را پیگیری کرده‌ایم. یکسری بازیکنان مشکلاتی برای خدمت سربازی دارند ولی تشریفات فدراسیون کارهایشان را انجام می‌دهند.

,

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران عنوان داشت: مهم است سریع‌تر جلسه بگذارند و ببینیم باید چه کار کنیم. ما داریم کار خودمان را انجام می‌دهیم ولی بهتر است زودتر جلسه‌ای داشته باشیم و ببینیم چه کاره هستیم. قبل از انتخابات فدراسیون فوتبال هم یکسری گمانه زنی‌ها شد و بهتر است جلسه داشته باشیم. حمایت فدراسیون باید پشت سرمربی باشد. اگر محکم پشت سرمربی باشند می‌توانیم تیم ملی قدرتمندتری داشته باشیم.

,

او در مورد وضعیت کارهای جاری با شرایط فعلی تصریح داشت: طبق برنامه اسکوچیچ کارها را پیش می بریم و برای یک لیست ۴۷ نفره اقدام به ویزا کردیم. بازیکنان وظیفه دارند محکم تمرین کنند و کاری نداشته باشند چه کسی سرمربی و رئیس فدراسیون فوتبال است.

,

استیلی در رابطه با عکس جنجالی منتشر شده از دراگان اسکوچیچ خاطرنشان ساخت: تولد اسکوچیچ در واقع امروز است؛ تیمی بود که با آنها فوتبال بازی می‌کردیم و ما را به شام دعوت کردند. کار آنها کار ساختمانی است ولی ما این ها را در فوتبال شناختیم. یک تیم فوتبال دارند و دعوت کرده بودند. متاسفانه برای یک شام خوردن هم حاشیه درست می‌شود و آدم می‌ماند دیگر یک شام هم نمی‌شود بیرون خورد! اسکوچیچ می‌خواست دبی برود و برای همین یک کیک کوچک و تولد کوچک گرفتیم!

,

, ,

وی در پایان به رادیو تهران ورزشی گفت: با توجه به فرصت محدودی که تا جام‌جهانی داریم، بحث همبستگی و حمایت از تیم ملی مهم است. تیم ملی و جام‌جهانی اهمیت دارد زیرا بحث آبروی کشورمان است. همه باید کنار یکدیگر باشیم و به دور از نفاق کارها را پیش ببریم قطعا اگر همه کنار هم تلاش کنیم تیم ملی بازیکنان خوبی دارد و امسال بچه‌ها می‌توانند در جام‌جهانی شگفتی‌ساز شوند.

,

بیشتر بخوانید؛

, , اسکوچیچ: بازگشت کی روش؟ فقط روی کارم تمرکز می کنم, اسکوچیچ: بازگشت کی روش؟ فقط روی کارم تمرکز می کنم,
 
, , استیلی: هیچ صحبتی برای تغییر کادر فنی نشده/ کماکان سرپرست تیم ملی هستم, استیلی: هیچ صحبتی برای تغییر کادر فنی نشده/ کماکان سرپرست تیم ملی هستم]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه