اخبار داغ

درباره تمام تیم‌های ملی صحبت کردیم؛

اصولی: در نشست هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال صحبتی درباره بازگشت کی روش نداشتیم

اصولی: در نشست هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال صحبتی درباره بازگشت کی روش نداشتیم
عضو هیأت رئیسه و سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: در نشست هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال صحبتی درباره بازگشت کی روش نداشتیم؛ البته راجع به تمام تیم‌های ملی گفت‌وگو شد.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ احسان اصولی، عضو هیأت رئیسه و سخنگوی فدراسیون فوتبال پس از جلسه امروز در فدراسیون اظهار داشت: اولین جلسه هیات رئیسه در دوره جدید برگزار شد. عمده بحث‌ها درباره گزارش‌هایی از بخش‌های مختلف فدراسیون مانند اداری و تیم‌ملی بود. برخی از امور عمدتا اداری که در دست پیگیری بود و نیاز به مصوبه هیات رئیسه داشت، بررسی شد و مصوبه هیات رئیسه را گرفت.

,
او در پاسخ به این سوال که آیا درباره آمدن کی‌روش به ایران هم بحثی انجام شد یا خیر؟ گفت: هیچ بحثی نشد. البته راجع به تمام تیم‌های ملی گفت‌وگو شد اما درباره آقای کی‌روش صحبتی نشد. موضوع مهم برای هیات رئیسه این است که تمام تیم‌های ملی با کیفیت خوبی در مسابقات شرکت کنند.
,
 
,
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره صحبت‌های راستینه بیان داشت: من آمده‌ام که درباره جلسه هیات رئیسه صحبت کنم و مصوبات آن را اعلام کنم.
,
 
,
اصولی در واکنش به این که مهدی تاج در ۱۰ روزی که به ریاست فدراسیون فوتبال رسیده، ملاقاتی با اسکوچیچ نداشته، تصریح داشت: ایشان خیلی‌ها را ندیده‌اند. سرمربی خیلی از تیم‌های دیگر هم با آقای تاج جلسه نداشتند. اجازه دهید در یک فضای باثبات و همگرایانه، فدراسیون فوتبال کارهایش را انجام دهد. ما رویداد مهمی در پیش داریم و ان‌شاءالله این رویداد را با سربلندی پشت سر بگذاریم.
,
 
,
وی درباره خروج زودهنگام ماجدی تأکید داشت: آقای ماجدی جلسه‌ای با ای اف سی یا فیفا به صورت وبینا داشتند و به این دلیل جلسه را ترک کردند و بالاخره فدراسیون فوتبال، بهترین شرایط و تصمیم را برای تمام تیم‌های ملی خواهد گرفت و امروز در این خصوص هیچ صحبت و تصمیمی انجام نشد.
,
 
,
او در واکنش به این موضوع که از فدراسیون فوتبال انتظار می‌رود که تکلیف نیمکت تیم‌ملی را مشخص کند تا سرمربی قطعی ایران در جام جهانی فوتبال بالای سر این تیم باشد، عنوان داشت:‌ تمام مباحث و گزارشات را بررسی کردیم. در خصوص اساسنامه استان‌ها پیشنهادی بود که قرار شد برگردد و کار کارشناسی بیشتری روی آن انجام شود.
,
 
,
سخنگوی فدراسیون فوتبال در پایان گفت: یک مصوبه درباره پاداش تیم‌ملی فوتسال داشتیم برای حضور در جام ملت‌های آسیا که به خاطر جوان‌گرایی این تیم بود. موضوعاتی مشابه این موضوعات انجام شد. درباره تمام تیم‌های ملی گفت‌وگو شد. جلسه بعدی هیات رئیسه هفته آینده خواهد بود.
,
 
,
بیشتر بخوانید؛
, بیشتر بخوانید؛,
 
, , , اسکوچیچ: بین بازیکنان تیم ملی دودستگی نیست/ بازگشت کی‌روش؟! درباره‌اش فکر هم نمی‌کنم!, اسکوچیچ: بین بازیکنان تیم ملی دودستگی نیست/ بازگشت کی‌روش؟! درباره‌اش فکر هم نمی‌کنم!,
 
, , بررسی نحوه تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال توسط هیأت رئیسه/ سرنوشت اسکوچیچ در گرو رأی تاج!, بررسی نحوه تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال توسط هیأت رئیسه/ سرنوشت اسکوچیچ در گرو رأی تاج!,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه