اخبار داغ

محمود عباس زاده مشکینی در گفتگو با دانا؛

آژانس جاده صاف کن غربی هاست/ اعتبار آژانس به دلیل ارتباط با رژیم صهیونسیتی زیر سوال رفته است

آژانس جاده صاف کن غربی هاست/ اعتبار آژانس به دلیل ارتباط با رژیم صهیونسیتی زیر سوال رفته است
نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: آژانس جاده صاف کن غربی هاست و در شرایط فعلی از کارکرد حرفه ای خود دور شده و در دام سیاست بازی یا سیاست زدگی افتاده است.
[

محمود عباس زاده مشکینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با بیان اینکه ایران دنبال گنده سازی اسرائیل نیست، اظهار داشت: اسرائیل عددی نیست که ما بخواهیم آن را گنده کنیم. اسرائیل یک ایالت کوچک و دور افتاده از خاک آمریکا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه اسرائیلی ها بدون اجازه و هماهنگی آمریکایی ها تصمیم نمی گیرند، تصریح کرد:‌ به اعتقاد من اسرائیلی ها موضع مستقلی ندارند چون که کشور مستقلی نیستند اساسا کشور نیستند که موضع هم داشته باشند تا ما به رفتار آن ها واکنش داشته باشیم. ما اصلا اسرائیل را نمی بینیم.

,

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: آژانس جاده صاف کن غربی هاست و در شرایط فعلی از کارکرد حرفه ای خود دور شده و در دام سیاست بازی یا سیاست زدگی افتاده است که این بزرگ ترین طنز تاریخ می تواند باشد.

,

وی ادامه داد:‌ دبیر کل آژانس یک خط در میان می رود اسرائیل، اسرائیلی که عضو ان. پی. تی نیست و ۲۰۰ تا کلاهک هسته ای هم دارد.

,

عباس زاده مشکینی با اشاره به اینکه آژانس بیشتر کارهای خود را با اسرائیل هماهنگ می کند، خاطر نشان کرد: این لکه ننگی در سابقه آژانس است که دارد با اعتبار خود بازی می کند. دبیر کل حداقل به ظاهر هم که شده باید از رژیم صهیونستی فاصله بگیرد.

,

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان گفت:‌ ارتباط آژانس با رژیم صهیونستی تمام اعتبار آژانس را حداقل از منظر ملت ها زیر سوال برده است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه