اخبار داغ

به همت ستاد اربعین شهرستان سمنان صورت می‌گیرد؛

برپایی موکب خدمت رسانی پیاده روی اربعین توسط خانواده های سمنانی

برپایی موکب خدمت رسانی پیاده روی اربعین توسط خانواده های سمنانی
عضو ستاد اربعین شهرستان سمنان گفت: برپایی موکب و روضه های خانوادگی به دنبال جلب مشارکت هموطنانی است که امسال موفق به شرکت در حرکت عظیم راهپیمایی اربعین نشدند تا از این طریق خود را همراه و شریک در این حرکت عظیم دیده و اربعینی شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هاشم مشیری از اعضای ستاد اربعین شهرستان سمنان در گفتگو با مرآت، ضمن تشریح طرح های موکب و روضه های خانوادگی، ابراز داشت: طرح اربعینی شو در دو قالب موکب و روضه های خانوادگی به دنبال جلب مشارکت هموطنانی است که امسال موفق به شرکت در حرکت عظیم راهپیمایی اربعین نشدند تا از این طریق خود را همراه و شریک در این حرکت عظیم دیده و اربعینی شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

این عضو ستاد اربعین شهرستان سمنان با بیان این که تاکنون ۱۵ خانواده از این شهرستان در این طرح ثبت نام کرده اند؛ بیان کرد: با توجه به این که در سال جاری بخش عظیمی از موکب های استان سمنان برای خدمت رسانی به زائران امام حسین(ع) اعزام شده و تعداد موکب های مستقر در سطح استان و به خصوص شهرستان سمنان کاهش پیدا کرده، تصمیم گرفته شد تا از ظرفیت مشارکت خانواده های علاقمند به خدمت رسانی، در قالب کمک های خانوادگی استفاده شود.

,

وی افزود: با هماهنگی ستاد اربعین شهرستان سمنان، مقدمات لازم جهت حضور خانواده های داوطلب در قالب موکب های خانوادگی در مسیر پیاده روی شهرستان سمنان، در زمینه جانمایی، استقرار چادر و امکانات لازم جهت برپایی آن به خانواده ها در نظر گرفته است.

,

مشیری با اشاره به اینکه برگزاری برنامه روضه های خانوادگی از اربعین حسینی شروع شده و تا شهادت امام رضا(ع) ادامه خواهد داشت؛ عنوان کرد: خانواده های علاقمند می توانند با ثبت درخواست خود در سایت Msagheb.ir به شرکت در این طرح اقدام کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه