اخبار داغ

وزیر کشور:

علت فوت مهسا امینی به زودی روشن می‌شود

علت فوت مهسا امینی به زودی روشن می‌شود
وزیر کشور از انجام پیگیری‌های لازم برای مشخص شدن دلایل فوت مهسا امینی در اسرع وقت خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد وحیدی وزیر کشور بعد از ظهر امروز شنبه ۲۵ شهریورماه در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی ضمن اظهار تاسف بابت فوت مهسا امینی گفت: در مورد بررسی فوت این خانم لازم است چند اقدام صورت بگیرد؛ ما با وزارت بهداشت و سازمان پزشکی قانونی صحبت کردیم تا ان‌شاءالله دوستان با بررسی های کارشناسی، به سرعت دلیل فوت خانم امینی را اعلام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: از فرماندهی فراجا نیز خواسته شده است تا کلیه دلایل و موارد را جمع‌آوری کنند. همچنین از معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور خواسته شد تا بر این کار نظارت کنند.
,
 
,
وزیر کشور بیان کرد: ان‌شاءالله این مسئله در اسرع وقت بررسی و دلایل بروز آن مشخص خواهد شد؛ البته بخش زیادی از مسئله به روشن شدن دلایل پزشکی ناشی از این فوت برمی‌گردد.
,
 
,
وحیدی تصریح کرد: من خواهش می‌کنم عزیزانی که در این باره اظهار نظر می‌کنند، فرصت دهند تا نتایج بررسی‌ها مشخص شود زیرا ممکن است اظهار نظرهایی کنند که با واقعیت مطابقت نداشته باشد و این باعث می‌شود که فضایی آغشته از مسائل مبهم و غیرصحیح به وجود بیاید.
,
 
,
وی با بیان اینکه نتایج این مسئله در اسرع وقت مشخص خواهد شد، ادامه داد: از استانداری تهران نیز خواسته شده است که آنچه در این پرونده در سطح استان تهران بوده را بررسی کنند. 
,
 
,
وزیر کشور در پایان بیان کرد: در حال حاضر تمامی دستگاه های مربوطه به دنبال این هستند تا این موضوع را در اسرع وقت روشن کنند و علت فوت خانم امینی در اسرع وقت به استحضار ملت ایران و ریاست محترم جمهور که دستور رسیدگی داده بودند، برسد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه