تجربیات سوپرمارکت + 8 راهکار افزایش فروش سوپرمارکت
ما در این مطلب قصد داریم علاوه بر ارائه تجربیات سوپرمارکت افرادی که در این حوزه فعالیت دارند، راهکارهایی را با شما در میان بگذاریم که بتواند به فروش بیشتر و در پی آن، کسب درآمد بالاتر شما کمک نماید؛ پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از حسابیز، اگر شما جزو افرادی هستید که سوپرمارکت دارید و یا علاقهمند به باز کردن یک سوپرمارکت هستید، نیاز به دانستن مطالب و اطلاعاتی دارید که بتواند تجربیات سوپرمارکت داشتن را با شما به اشتراک بگذارد. بسیاری از افرادی که چند سالی است سوپرمارکت دارند و یا تازه در ابتدای راه هستند، مایلند کاری کنند تا فروش آنها افزایش یابد، اما شاید برخی از چموخم کار سوپرمارکت اطلاع چندانی نداشته باشند و دقیقا ندانند که برای افزایش فروش سوپر چه میتوان کرد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حسابیز،, حسابیز,ما در این مطلب قصد داریم به همین موضوع پرداخته و علاوه بر ارائه تجربیات سوپرمارکت افرادی که در این حوزه فعالیت دارند، راهکارهایی را با شما در میان بگذاریم که بتواند به فروش بیشتر و در پی آن، کسب درآمد بالاتر شما کمک نماید؛ پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.
چرا گاهی فروش سوپرمارکتها کم میشود؟
تجربیات سوپرمارکت نشان میدهد که در شرایطی خاص ممکن است فروش بسیاری از سوپرمارکتها کم شده باشد که البته این موضوع توانسته مشکلاتی را برای سوپرمارکتداران بهوجود آورده و آینده شغلی آنها را با خطر مواجه نماید. چند دلیل، به وجود آورنده این مشکل بوده است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت:
-
شیوع ویروس کرونا
-
مشکلات اقتصادی
-
زیاد شدن فروشگاههای بزرگ، مانند هایپرمارکتها و...
-
بهوجود آمدن فروشگاههای اینترنتی
اما تجربیات سوپرمارکت دارها نشان داده که بازهم میتوان رونق ازدسترفته سوپرمارکتها را با خلق ایدههای جدید و تأثیرگذار بر مشتری، بازگرداند. نکته لازم به ذکر این است که بازگرداندن یک سوپرمارکت به وضع قبلی، حداقل به 3 ماه زمان نیاز دارد و باید فردی که مدیریت یک فروشگاه و یا مغازه سوپرمارکت را بر عهده دارد، بهصورت گامبهگام جلو برود تا بتواند رکود به وجود آمده را جبران نماید.
نکته دیگر اینکه تجربیات سوپرمارکت نشان داده یکی از راههایی که میتواند به افزایش درآمد سوپرمارکت کمک نماید، استفاده از ابزارهای آنلاین، نرمافزارهای حسابداری جدید و همچنین استفاده از روشهایی است که در جهت تکنولوژیهای روز قدم بردارد. ما در ادامه بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت، اما پیش از آن قصد داریم چند ایدهای که میتواند به شما کمک نماید تا فروش خود را افزایش دهید، با شما در میان بگذاریم.
چند ایده برای افزایش فروش سوپرمارکت
-
اطلاعرسانی در شبکههای اجتماعی
همانطور که پیشتر اشاره کردیم، یکی از دلایل رکود فروش سوپرمارکتها آن است که سوپرمارکتهای آنلاین به وجود آمدهاند؛ بنابراین شما هم میتوانید از این تجربه استفاده کرده و با راهاندازی یک کانال و یا گروهی در شبکههای اجتماعی، تعامل خود را با مشتریانتان بیشتر کنید؛ ضمن آنکه از این طریق میتوانید محصولاتی خاص را با ارائه تخفیف به فروش برسانید.
-
استفاده از ابزار حسابداری برای افزایش درآمد سوپر
امروزه با وجود استفاده از کیف پولها و کارتهای بانکی، تجربیات سوپرمارکت نشان داده که هر فروشگاهی که وارد دنیای دیجیتال شده و از برنامهها و نرمافزارهای حسابداری بهروز شده استفاده میکند، بهتر میتواند از فروش خود، میزان سفارش کالا، مخارج مغازه و... اطلاع داشته و تخفیفها و همچنین مشتریان و... را مدیریت نماید. شرکتهای زیادی اقدام به تولید نرمافزار حسابداری کردهاند که میتوانید لیست بهترین نرمافزارهای حسابداری سوپرمارکت را در سایت حسابیز مشاهده کنید.
-
برای برنامه فروش خود، رویدادهای مختلف در نظر بگیرید
تجربیات سوپرمارکتدارها نشان داده است که هرچه شما برنامههای متنوعی برای فروش خود داشته باشید، میزان فروش سوپرمارکت بیشتر خواهد شد؛ بهعنوانمثال، کارهای خیرخواهانه انجام دهید و از تکنیکهای وایرال مارکتینگ استفاده کنید، بهصورتیکه کاری کنید تا مشتریان شما در یک محل، فروش یک کالای خاص با قیمت پایینتر از سایر سوپرمارکتها را دهانبهدهان به هم بازگو کنند.
-
همیشه روی یک روال مشخص حرکت نکنید
گاهی برای دیده و شناخته شدن باید مسیر عادی روزانه که همیشه در پیش داشتهاید را رها کنید و نوآوری داشته باشید. تجربیات سوپرمارکت نشان داده که فروشگاههایی که برای افتتاح مغازه خود جشن میگیرند و یا کارهایی میکنند که نوآوری خاصی در آنها وجود دارد، بیشتر به چشم آمده و مورداستقبال مردم قرار میگیرند؛ بنابراین شما هم در حالت ایستا نباشید.
-
از استراتژی قیمتگذاری زیان در کالاهای محبوب استفاده کنید
یکی از جالبترین راههای افزایش فروش سوپرمارکت آن است که گاهی کالاهای محبوب را با قیمتی عرضه کنید که گویا برای شما به جای سود، زیان به همراه دارد. در این روش، مشتری میبیند که محصولات پرطرفدار را میتواند با قیمت پایینتری خریداری نماید؛ بهعنوانمثال نوعی پنیر پرطرفدار را با قیمتی پایینتر از فروشگاههای محل برای فروش بگذارید؛ وقتی مشتری برای خرید این محصول وارد سوپرمارکت شما میشود، خریدهای دیگر را هم از فروشگاه شما انجام میدهد.
-
به مشتری نمونهای رایگان بدهید
چنانچه محصول جدیدی را به سوپر خود اضافه کردهاید که مشتری اطلاع چندانی از چیستی و کیفیت آن ندارد، یک نمونه رایگان به او بدهید، اینگونه مشتری را مدیون خود کرده و این امر سبب میشود با این استراتژی، مشتری جذب محصول شده و علاوه بر خرید آن، خرید سایر اقلام موردنظر خود را نیز از فروشگاه شما انجام دهد.
-
قیمت مناسب و برچسب قیمتی روی کالاها درج نمایید
تجربیات سوپرمارکت داشتن نشان داده که درج قیمت بر روی کالاها کمک میکند مشتری بهراحتی کالای موردنظر خود را انتخاب کرده و نیاز نباشد قیمت هر کالا را جداگانه از شما جویا شود؛ زیرا گاهی که مغازه شلوغ است، مشتری خجالت میکشد قیمت چند نمونه کالا را پشت هم از شما بپرسد؛ بنابراین برای روشن بودن قیمت، برای کالاها اتیکت در نظر بگیرید.
-
موجودی انبار خود را همیشه کنترل کنید
از دیگر مواردی که سبب میشود مشتری دست خالی از سوپرمارکت شما خارج نشود، این است که شما همیشه کالاهای پرطرفدار را در قفسهبندی و یا داخل انبار داشته باشید تا بتوانید به موقع قفسه را پر کنید. بهتر است کارمندی که دارید را مسئول این امر کنید تا همیشه قفسهها و شلفها را چک نماید. نکتهای که قبلا دربارهی داشتن نرمافزار حسابداری به آن اشاره کردیم، در این موارد بیشتر به کار شما خواهد آمد؛ زیرا با استفاده از این نرمافزار شما میتوانید حسابوکتاب محصولات به فروش رفته و کالاهای باقیمانده در انبار را داشته باشید و بهموقع سفارش خرید خود را به شرکت موردنظر بدهید.
جمعبندی
تجربیات سوپرمارکت داشتن نشان داده که مدیریت کردن سوپرمارکت و ارائه کارهایی که بتواند به افزایش فروش سوپرمارکت کمک کند، کار چندان سادهای نیست و از عهده یک نفر تنها برنمیآید؛ بنابراین برای مدیریت کردن بهتر فروشگاه خود، بهتر است علاوه بر کمک گرفتن از یک نیروی انسانی، از بهترین نرمافزار حسابداری فروشگاهی استفاده کنید؛ زیرا به این ترتیب با یک نگاه به نرمافزار حسابداری خود میتوانید، از قیمتها، میزان فروش، تعداد سفارش کالا و... آگاه شوید.
ما در این مطلب قصد داریم به همین موضوع پرداخته و علاوه بر ارائه تجربیات سوپرمارکت افرادی که در این حوزه فعالیت دارند، راهکارهایی را با شما در میان بگذاریم که بتواند به فروش بیشتر و در پی آن، کسب درآمد بالاتر شما کمک نماید؛ پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.
چرا گاهی فروش سوپرمارکتها کم میشود؟
تجربیات سوپرمارکت نشان میدهد که در شرایطی خاص ممکن است فروش بسیاری از سوپرمارکتها کم شده باشد که البته این موضوع توانسته مشکلاتی را برای سوپرمارکتداران بهوجود آورده و آینده شغلی آنها را با خطر مواجه نماید. چند دلیل، به وجود آورنده این مشکل بوده است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت:
-
شیوع ویروس کرونا
-
مشکلات اقتصادی
-
زیاد شدن فروشگاههای بزرگ، مانند هایپرمارکتها و...
-
بهوجود آمدن فروشگاههای اینترنتی
اما تجربیات سوپرمارکت دارها نشان داده که بازهم میتوان رونق ازدسترفته سوپرمارکتها را با خلق ایدههای جدید و تأثیرگذار بر مشتری، بازگرداند. نکته لازم به ذکر این است که بازگرداندن یک سوپرمارکت به وضع قبلی، حداقل به 3 ماه زمان نیاز دارد و باید فردی که مدیریت یک فروشگاه و یا مغازه سوپرمارکت را بر عهده دارد، بهصورت گامبهگام جلو برود تا بتواند رکود به وجود آمده را جبران نماید.
نکته دیگر اینکه تجربیات سوپرمارکت نشان داده یکی از راههایی که میتواند به افزایش درآمد سوپرمارکت کمک نماید، استفاده از ابزارهای آنلاین، نرمافزارهای حسابداری جدید و همچنین استفاده از روشهایی است که در جهت تکنولوژیهای روز قدم بردارد. ما در ادامه بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت، اما پیش از آن قصد داریم چند ایدهای که میتواند به شما کمک نماید تا فروش خود را افزایش دهید، با شما در میان بگذاریم.
چند ایده برای افزایش فروش سوپرمارکت
-
اطلاعرسانی در شبکههای اجتماعی
همانطور که پیشتر اشاره کردیم، یکی از دلایل رکود فروش سوپرمارکتها آن است که سوپرمارکتهای آنلاین به وجود آمدهاند؛ بنابراین شما هم میتوانید از این تجربه استفاده کرده و با راهاندازی یک کانال و یا گروهی در شبکههای اجتماعی، تعامل خود را با مشتریانتان بیشتر کنید؛ ضمن آنکه از این طریق میتوانید محصولاتی خاص را با ارائه تخفیف به فروش برسانید.
-
استفاده از ابزار حسابداری برای افزایش درآمد سوپر
امروزه با وجود استفاده از کیف پولها و کارتهای بانکی، تجربیات سوپرمارکت نشان داده که هر فروشگاهی که وارد دنیای دیجیتال شده و از برنامهها و نرمافزارهای حسابداری بهروز شده استفاده میکند، بهتر میتواند از فروش خود، میزان سفارش کالا، مخارج مغازه و... اطلاع داشته و تخفیفها و همچنین مشتریان و... را مدیریت نماید. شرکتهای زیادی اقدام به تولید نرمافزار حسابداری کردهاند که میتوانید لیست بهترین نرمافزارهای حسابداری سوپرمارکت را در سایت حسابیز مشاهده کنید.
-
برای برنامه فروش خود، رویدادهای مختلف در نظر بگیرید
تجربیات سوپرمارکتدارها نشان داده است که هرچه شما برنامههای متنوعی برای فروش خود داشته باشید، میزان فروش سوپرمارکت بیشتر خواهد شد؛ بهعنوانمثال، کارهای خیرخواهانه انجام دهید و از تکنیکهای وایرال مارکتینگ استفاده کنید، بهصورتیکه کاری کنید تا مشتریان شما در یک محل، فروش یک کالای خاص با قیمت پایینتر از سایر سوپرمارکتها را دهانبهدهان به هم بازگو کنند.
-
همیشه روی یک روال مشخص حرکت نکنید
گاهی برای دیده و شناخته شدن باید مسیر عادی روزانه که همیشه در پیش داشتهاید را رها کنید و نوآوری داشته باشید. تجربیات سوپرمارکت نشان داده که فروشگاههایی که برای افتتاح مغازه خود جشن میگیرند و یا کارهایی میکنند که نوآوری خاصی در آنها وجود دارد، بیشتر به چشم آمده و مورداستقبال مردم قرار میگیرند؛ بنابراین شما هم در حالت ایستا نباشید.
-
از استراتژی قیمتگذاری زیان در کالاهای محبوب استفاده کنید
یکی از جالبترین راههای افزایش فروش سوپرمارکت آن است که گاهی کالاهای محبوب را با قیمتی عرضه کنید که گویا برای شما به جای سود، زیان به همراه دارد. در این روش، مشتری میبیند که محصولات پرطرفدار را میتواند با قیمت پایینتری خریداری نماید؛ بهعنوانمثال نوعی پنیر پرطرفدار را با قیمتی پایینتر از فروشگاههای محل برای فروش بگذارید؛ وقتی مشتری برای خرید این محصول وارد سوپرمارکت شما میشود، خریدهای دیگر را هم از فروشگاه شما انجام میدهد.
-
به مشتری نمونهای رایگان بدهید
چنانچه محصول جدیدی را به سوپر خود اضافه کردهاید که مشتری اطلاع چندانی از چیستی و کیفیت آن ندارد، یک نمونه رایگان به او بدهید، اینگونه مشتری را مدیون خود کرده و این امر سبب میشود با این استراتژی، مشتری جذب محصول شده و علاوه بر خرید آن، خرید سایر اقلام موردنظر خود را نیز از فروشگاه شما انجام دهد.
-
قیمت مناسب و برچسب قیمتی روی کالاها درج نمایید
تجربیات سوپرمارکت داشتن نشان داده که درج قیمت بر روی کالاها کمک میکند مشتری بهراحتی کالای موردنظر خود را انتخاب کرده و نیاز نباشد قیمت هر کالا را جداگانه از شما جویا شود؛ زیرا گاهی که مغازه شلوغ است، مشتری خجالت میکشد قیمت چند نمونه کالا را پشت هم از شما بپرسد؛ بنابراین برای روشن بودن قیمت، برای کالاها اتیکت در نظر بگیرید.
-
موجودی انبار خود را همیشه کنترل کنید
از دیگر مواردی که سبب میشود مشتری دست خالی از سوپرمارکت شما خارج نشود، این است که شما همیشه کالاهای پرطرفدار را در قفسهبندی و یا داخل انبار داشته باشید تا بتوانید به موقع قفسه را پر کنید. بهتر است کارمندی که دارید را مسئول این امر کنید تا همیشه قفسهها و شلفها را چک نماید. نکتهای که قبلا دربارهی داشتن نرمافزار حسابداری به آن اشاره کردیم، در این موارد بیشتر به کار شما خواهد آمد؛ زیرا با استفاده از این نرمافزار شما میتوانید حسابوکتاب محصولات به فروش رفته و کالاهای باقیمانده در انبار را داشته باشید و بهموقع سفارش خرید خود را به شرکت موردنظر بدهید.
جمعبندی
تجربیات سوپرمارکت داشتن نشان داده که مدیریت کردن سوپرمارکت و ارائه کارهایی که بتواند به افزایش فروش سوپرمارکت کمک کند، کار چندان سادهای نیست و از عهده یک نفر تنها برنمیآید؛ بنابراین برای مدیریت کردن بهتر فروشگاه خود، بهتر است علاوه بر کمک گرفتن از یک نیروی انسانی، از بهترین نرمافزار حسابداری فروشگاهی استفاده کنید؛ زیرا به این ترتیب با یک نگاه به نرمافزار حسابداری خود میتوانید، از قیمتها، میزان فروش، تعداد سفارش کالا و... آگاه شوید.
ما در این مطلب قصد داریم به همین موضوع پرداخته و علاوه بر ارائه تجربیات سوپرمارکت افرادی که در این حوزه فعالیت دارند، راهکارهایی را با شما در میان بگذاریم که بتواند به فروش بیشتر و در پی آن، کسب درآمد بالاتر شما کمک نماید؛ پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.
,, ,
,
چرا گاهی فروش سوپرمارکتها کم میشود؟
, چرا گاهی فروش سوپرمارکتها کم میشود؟,تجربیات سوپرمارکت نشان میدهد که در شرایطی خاص ممکن است فروش بسیاری از سوپرمارکتها کم شده باشد که البته این موضوع توانسته مشکلاتی را برای سوپرمارکتداران بهوجود آورده و آینده شغلی آنها را با خطر مواجه نماید. چند دلیل، به وجود آورنده این مشکل بوده است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت:
,-
شیوع ویروس کرونا
-
مشکلات اقتصادی
-
زیاد شدن فروشگاههای بزرگ، مانند هایپرمارکتها و...
-
بهوجود آمدن فروشگاههای اینترنتی
شیوع ویروس کرونا
شیوع ویروس کرونا
,مشکلات اقتصادی
مشکلات اقتصادی
,زیاد شدن فروشگاههای بزرگ، مانند هایپرمارکتها و...
زیاد شدن فروشگاههای بزرگ، مانند هایپرمارکتها و...
,بهوجود آمدن فروشگاههای اینترنتی
بهوجود آمدن فروشگاههای اینترنتی
,اما تجربیات سوپرمارکت دارها نشان داده که بازهم میتوان رونق ازدسترفته سوپرمارکتها را با خلق ایدههای جدید و تأثیرگذار بر مشتری، بازگرداند. نکته لازم به ذکر این است که بازگرداندن یک سوپرمارکت به وضع قبلی، حداقل به 3 ماه زمان نیاز دارد و باید فردی که مدیریت یک فروشگاه و یا مغازه سوپرمارکت را بر عهده دارد، بهصورت گامبهگام جلو برود تا بتواند رکود به وجود آمده را جبران نماید.
,نکته دیگر اینکه تجربیات سوپرمارکت نشان داده یکی از راههایی که میتواند به افزایش درآمد سوپرمارکت کمک نماید، استفاده از ابزارهای آنلاین، نرمافزارهای حسابداری جدید و همچنین استفاده از روشهایی است که در جهت تکنولوژیهای روز قدم بردارد. ما در ادامه بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت، اما پیش از آن قصد داریم چند ایدهای که میتواند به شما کمک نماید تا فروش خود را افزایش دهید، با شما در میان بگذاریم.
,چند ایده برای افزایش فروش سوپرمارکت
, چند ایده برای , افزایش فروش سوپر, مارکت ,-
اطلاعرسانی در شبکههای اجتماعی
اطلاعرسانی در شبکههای اجتماعی
اطلاعرسانی در شبکههای اجتماعی
, اطلاعرسانی در شبکههای اجتماعی ,همانطور که پیشتر اشاره کردیم، یکی از دلایل رکود فروش سوپرمارکتها آن است که سوپرمارکتهای آنلاین به وجود آمدهاند؛ بنابراین شما هم میتوانید از این تجربه استفاده کرده و با راهاندازی یک کانال و یا گروهی در شبکههای اجتماعی، تعامل خود را با مشتریانتان بیشتر کنید؛ ضمن آنکه از این طریق میتوانید محصولاتی خاص را با ارائه تخفیف به فروش برسانید.
,-
استفاده از ابزار حسابداری برای افزایش درآمد سوپر
استفاده از ابزار حسابداری برای افزایش درآمد سوپر
استفاده از ابزار حسابداری برای افزایش درآمد سوپر
, استفاده از ابزار حسابداری برای , افزایش درآمد سوپر,امروزه با وجود استفاده از کیف پولها و کارتهای بانکی، تجربیات سوپرمارکت نشان داده که هر فروشگاهی که وارد دنیای دیجیتال شده و از برنامهها و نرمافزارهای حسابداری بهروز شده استفاده میکند، بهتر میتواند از فروش خود، میزان سفارش کالا، مخارج مغازه و... اطلاع داشته و تخفیفها و همچنین مشتریان و... را مدیریت نماید. شرکتهای زیادی اقدام به تولید نرمافزار حسابداری کردهاند که میتوانید لیست بهترین نرمافزارهای حسابداری سوپرمارکت را در سایت حسابیز مشاهده کنید.
, بهترین نرمافزارهای حسابداری سوپرمارکت, بهترین نرمافزارهای حسابداری سوپرمارکت,-
برای برنامه فروش خود، رویدادهای مختلف در نظر بگیرید
برای برنامه فروش خود، رویدادهای مختلف در نظر بگیرید
برای برنامه فروش خود، رویدادهای مختلف در نظر بگیرید
, برای برنامه فروش خود، رویدادهای مختلف در نظر بگیرید,تجربیات سوپرمارکتدارها نشان داده است که هرچه شما برنامههای متنوعی برای فروش خود داشته باشید، میزان فروش سوپرمارکت بیشتر خواهد شد؛ بهعنوانمثال، کارهای خیرخواهانه انجام دهید و از تکنیکهای وایرال مارکتینگ استفاده کنید، بهصورتیکه کاری کنید تا مشتریان شما در یک محل، فروش یک کالای خاص با قیمت پایینتر از سایر سوپرمارکتها را دهانبهدهان به هم بازگو کنند.
,-
همیشه روی یک روال مشخص حرکت نکنید
همیشه روی یک روال مشخص حرکت نکنید
همیشه روی یک روال مشخص حرکت نکنید
, همیشه روی یک روال مشخص حرکت نکنید,گاهی برای دیده و شناخته شدن باید مسیر عادی روزانه که همیشه در پیش داشتهاید را رها کنید و نوآوری داشته باشید. تجربیات سوپرمارکت نشان داده که فروشگاههایی که برای افتتاح مغازه خود جشن میگیرند و یا کارهایی میکنند که نوآوری خاصی در آنها وجود دارد، بیشتر به چشم آمده و مورداستقبال مردم قرار میگیرند؛ بنابراین شما هم در حالت ایستا نباشید.
,, ,
-
از استراتژی قیمتگذاری زیان در کالاهای محبوب استفاده کنید
از استراتژی قیمتگذاری زیان در کالاهای محبوب استفاده کنید
از استراتژی قیمتگذاری زیان در کالاهای محبوب استفاده کنید
, از استراتژی قیمتگذاری زیان در کالاهای محبوب استفاده کنید,یکی از جالبترین راههای افزایش فروش سوپرمارکت آن است که گاهی کالاهای محبوب را با قیمتی عرضه کنید که گویا برای شما به جای سود، زیان به همراه دارد. در این روش، مشتری میبیند که محصولات پرطرفدار را میتواند با قیمت پایینتری خریداری نماید؛ بهعنوانمثال نوعی پنیر پرطرفدار را با قیمتی پایینتر از فروشگاههای محل برای فروش بگذارید؛ وقتی مشتری برای خرید این محصول وارد سوپرمارکت شما میشود، خریدهای دیگر را هم از فروشگاه شما انجام میدهد.
,-
به مشتری نمونهای رایگان بدهید
به مشتری نمونهای رایگان بدهید
به مشتری نمونهای رایگان بدهید
, به مشتری نمونهای رایگان بدهید,چنانچه محصول جدیدی را به سوپر خود اضافه کردهاید که مشتری اطلاع چندانی از چیستی و کیفیت آن ندارد، یک نمونه رایگان به او بدهید، اینگونه مشتری را مدیون خود کرده و این امر سبب میشود با این استراتژی، مشتری جذب محصول شده و علاوه بر خرید آن، خرید سایر اقلام موردنظر خود را نیز از فروشگاه شما انجام دهد.
,-
قیمت مناسب و برچسب قیمتی روی کالاها درج نمایید
قیمت مناسب و برچسب قیمتی روی کالاها درج نمایید
قیمت مناسب و برچسب قیمتی روی کالاها درج نمایید
, قیمت مناسب و برچسب قیمتی روی کالاها درج نمایید,تجربیات سوپرمارکت داشتن نشان داده که درج قیمت بر روی کالاها کمک میکند مشتری بهراحتی کالای موردنظر خود را انتخاب کرده و نیاز نباشد قیمت هر کالا را جداگانه از شما جویا شود؛ زیرا گاهی که مغازه شلوغ است، مشتری خجالت میکشد قیمت چند نمونه کالا را پشت هم از شما بپرسد؛ بنابراین برای روشن بودن قیمت، برای کالاها اتیکت در نظر بگیرید.
,-
موجودی انبار خود را همیشه کنترل کنید
موجودی انبار خود را همیشه کنترل کنید
موجودی انبار خود را همیشه کنترل کنید
, موجودی انبار خود را همیشه کنترل کنید,از دیگر مواردی که سبب میشود مشتری دست خالی از سوپرمارکت شما خارج نشود، این است که شما همیشه کالاهای پرطرفدار را در قفسهبندی و یا داخل انبار داشته باشید تا بتوانید به موقع قفسه را پر کنید. بهتر است کارمندی که دارید را مسئول این امر کنید تا همیشه قفسهها و شلفها را چک نماید. نکتهای که قبلا دربارهی داشتن نرمافزار حسابداری به آن اشاره کردیم، در این موارد بیشتر به کار شما خواهد آمد؛ زیرا با استفاده از این نرمافزار شما میتوانید حسابوکتاب محصولات به فروش رفته و کالاهای باقیمانده در انبار را داشته باشید و بهموقع سفارش خرید خود را به شرکت موردنظر بدهید.
,جمعبندی
, جمعبندی,تجربیات سوپرمارکت داشتن نشان داده که مدیریت کردن سوپرمارکت و ارائه کارهایی که بتواند به افزایش فروش سوپرمارکت کمک کند، کار چندان سادهای نیست و از عهده یک نفر تنها برنمیآید؛ بنابراین برای مدیریت کردن بهتر فروشگاه خود، بهتر است علاوه بر کمک گرفتن از یک نیروی انسانی، از بهترین نرمافزار حسابداری فروشگاهی استفاده کنید؛ زیرا به این ترتیب با یک نگاه به نرمافزار حسابداری خود میتوانید، از قیمتها، میزان فروش، تعداد سفارش کالا و... آگاه شوید.
, بهترین نرمافزار حسابداری فروشگاهی, بهترین نرمافزار حسابداری فروشگاهی,,
,
]
ارسال دیدگاه