اخبار داغ

هنرمند گچسارانی مطرح کرد؛

سلبریتی ها بازی گردان دشمن در اغتشاشات اخیر

سلبریتی ها بازی گردان دشمن در اغتشاشات اخیر
نارکی گفت: برخی هنرمندنما یا سلبریتی ناآگاهانه یا عامدانه در زمین دشمن بازی کردندوآتش بیار اغتشاشات و به نوعی بازیگردان دشمن زخم خورده انقلاب در ایجاد ناامنی های اخیر بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اورنگ نارکی، نویسنده و کارگردان گچسارانی در گفتگو با صبح زاگرس ؛در خصوص ابعاد فتنه اخیر دشمن گفت:ببینید پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن57 نقطعه آغازی بر فتنه انگیزی دشمنان علیه انقلاب بود.غائله منافقین، تحمیل هشت سال جنگ تحمیلی، 17هزار شهید ترور،فتنه 88 و دیگر اغتشاشات از جمله دشمنی نظام سلطه با ایران اسلامی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود:ملت بزرگ ایران اسلامی با گذشت بیش از چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی از تمامی فتنه ها یکی پس از دیگری به سلامت عبور کرده اند، اما ملت ما همچنان بیدار هستند و به خوبی می دانند که صهیونیسم و استکبار جهانی با شیوه های سخت و نرم در قبال انتقال مکتب انقلاب اسلامی به سراسر جهان مقابله می کند.

,

نارکی ادامه داد:بنابراین دشمن دست بردار نیست و هنوز هم برای ملت ایران فتنه ها در چنته دارند، همه مشاهده کردیم که در فتنه اخیر به بهانه فوت یک هموطن (مهسا امینی) دشمن هم به صحنه آمد و ناجوانمردانه با جنگ رسانه ای،تبلیغاتی و عملیات روانی علیه افکار عمومی جامعه،آنرا برنامه ریزی و مدیریت کرد.

,

کارگردان گچسارانی تصریح کرد:البته حمله به ارکان و ارزش های نظام اسلامی رمز اصلی دشمن در فتنه اخیر بود، هرچند دشمن در فتنه ها کاری به جریان حق و باطل ندارد و تنها به دنبال سیاه نمایی و القای ناامیدی در جامعه است ،متاسفانه برخی هنرمندنما یا سلبریتی ناآگاهانه یا عامدانه در زمین دشمن بازی کردند و آتش بیار اغتشاشات و به نوعی بازیگردان دشمن زخم خورده انقلاب در ایجاد ناامنی های اخیر بودند.

,

وی افزود:از این رو در مقابل هم برخی هنرمندان کشورمان در این ماجرا نیز به صحنه آمدند و از ارزش های انقلاب نیز دفاع کردند، هرچند معتقدم که هنرمندان در کنار دیگر نخبگان جامعه می توانند با جهاد تبیین راهنما و چشم چراغ یک جامعه باشند و در زمان رخداد چنین فتنه هایی ضمن روشنگری به موقع نیز کشتی جامعه را به سمت آرامش هدایت و با مهارت و توانایی بالایی که دارند با ابزار یزیدیان زمانه مقابله کنند.

,

نارکی در پایان هم گفت:باید توجه کرد که دشمن به پشتوانه جبهه رسانه ای،نظامی و استکباری اش چنین فتنه ای را طرح ریزی کرد که در ادامه نیز با هوشیاری مردم و جانفشانی نیروهای نظامی و انتظامی کشورمان این فتنه هم خاموش و حماسه دیگری هم در کتاب افتخارات تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شد.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه