اخبار داغ

تراکتورِ بردیف به فکر سوخت‌گیری با نفت!

تراکتورِ بردیف به فکر سوخت‌گیری با نفت!
تراکتور در دیدار خانگی مقابل نفت مسجدسلیمان به دنبال جبران نتیجه هفته گذشته خود در برابر حریفی بحران‌زده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، قطار رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از امروز (پنجشنبه) وارد ایستگاه نهم می‌شود و پرونده این هفته با برگزاری مسابقات طی دو روز بسته خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

در یکی از بازی‌های روز دوم، تیم تراکتور فردا (جمعه) از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز با قضاوت محمدحسین ترابیان پذیرای نفت مسجدسلیمان خواهد بود.

,

* استارت متفاوت، ادامه متفاوت‌تر

,

دو تیم درحالی به مصاف هم می‌روند که شروع بسیار متفاوتی در فصل جاری داشتند؛ تراکتوری‌ها کار خود را با نتایج ضعیف و در مقابل، نفتی‌ها با نتایج درخشان استارت زدند.

,

در ادامه اما ورق برای دو تیم برگشت و تراکتور با تیک‌آف هرچند سنگین به راه افتاده و حریفانش را شخم زد ولی در سوی دیگر، نفت زیر توپخانه رقبایش آتش گرفت و سوخت!

,

* تراکتور به فکر سوخت‌گیری با نفت

,

سرخ‌پوشان در هفته گذشته شکست تلخی را برابر میزبانشان مس رفسنجان تجربه و با یک گل نتیجه را واگذار کردند، باختی که نوار کلین‌شیت‌ها و بردهای متوالی این تیم را پاره کرد.

,

تراکتورِ قربان بردیف در بازی فردا به دنبال جبران مافات بوده و امیدوار است تا در راند نهم با سوخت‌گیری از نفت مسجدسلیمان به مسیر پیروزی در جاده لیگ برتر بازگردد.

,

* بحران‌زده‌ها به تبریز رسیدند

,

در سوی دیگر میدان، زردپوشان مسجدسلیمان پس از تعطیلات فیفادی با افت وحشتناک روی ریل ناکامی قرار گرفته و شکست‌های سنگین و غیرمنتظره‌ای را متحمل شده‌اند.

,

شاگردان رضا مهاجری در دو بازی آخر خود به ترتیب ۴ و ۵ گل از تیم‌های نساجی و گل‌گهر خوردند و با فشار این باخت‌ها و البته حواشی عجیب در تمرینات به استقبال بازی با تراکتور می‌آیند.

,

* نبرد یاران بردیف با بدترین خط دفاعی

,

در حال حاضر، تراکتور با ۱۱ امتیاز در مکان هفتم قرار دارد و نفت با ۸ امتیاز سیزدهم است. فاصله سه امتیازی که با فشردگی بالا در جدول اختلاف فاحشی را به‌وجود آورده است.

,

وجه تشابه دو تیم در تعداد تساوی‌ها و گل‌های زده است که روی اعداد ۲ و ۸ قرار دارد. این درحالی است که نفت با ۱۷ گل خورده بدترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارد.

,

* شکست‌ناپذیری پرشورها

,

دو تیم تراکتور و نفت تاکنون ۱۰ بار در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باهم دیدار کرده‌اند که طی آن، پرشورها با ۵ برد و ۵ مساوی برابر رقیب مسجدسلیمانی شکست‌ناپذیر بوده‌اند.

,

در فصل گذشته، تراکتور در بازی رفت در تبریز با ۲ گل نفت را با شکست بدرقه کرد اما در بازی برگشت در مسجدسلیمان، پیکار دو تیم به تساوی یک بر یک انجامید.

,

* قاتلان دیروز، مشترکان امروز!

,

سامان نریمان‌جهان و رضا دهقانی، دو یار فصل قبل تراکتوری‌ها امسال در نفت حضور دارند و جزو نفرات کلیدی این تیم محسوب می‌شوند و مهدی‌ هاشم‌نژاد هم از نفت به تراکتور آمده است.

,

سه بازیکن مشترکی که فردا در کانون توجهات خواهند بود و جالب اینکه هر سه آنان در تقابل‌های فصل گذشته دو تیم با پیراهن تیم مقابل دروازه حریف را باز کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه