اخبار داغ

ابراهیم قادری در گفتگو با دانا عنوان کرد؛

افزایش آنفلوآنزا در کشور طی ماه‌های آینده!/ روند صعودی ابتلا به آنفلوآنزا در کودکان طی هفته‌های آینده

افزایش آنفلوآنزا در کشور طی ماه‌های آینده!/ روند صعودی ابتلا به آنفلوآنزا در کودکان طی هفته‌های آینده
رییس اداره مراقبت مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت به افزایش آنفلوآنزا در کشور طی ماه‌های آینده اشاره کرد و گفت:با توجه به اینکه سطح ایمنی کودکان در برابر ابتلا به آنفلوآنزا پایین آمده است، در هفته‌های آینده روند صعودی ابتلا را شاهد خواهیم بود.
[

ابراهیم قادری رییس اداره مراقبت مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به افزایش آنفلوآنزا در کشور اشاره کرد و گفت: آمار ابتلا به آنفلوآنزا به صورت هفتگی اعلام می‌شود و طی هفته گذشته ۳۳۴ مورد ثبت شده ابتلا به آنفلوآنزا در مراکز درمانی را شاهد بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه با بیان اینکه در سه هفته اخیر موارد ابتلا به آنفلوآنزا در کشور افزایش چشمگیری داشته است، گفت: اکنون شاهد شیوع زود هنگام در ابتلا به آنفلوآنزا در کشور هستیم و به نظر می‌رسد فصل شیوع این بیماری آغاز شده است.

, ابتلا به آنفلوآنزا,

روند صعودی مبتلایان به آنفولانزا در ماه‌های آینده بیشتر خواهد شد

,

به گفته رییس اداره مراقبت مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، روند صعودی مبتلایان در ماه‌های آینده بیشتر خواهد شد، با توجه به اینکه سطح ایمنی عموم جامعه به ویژه کودکان در برابر ابتلا به آنفلوآنزا و ویروس‌های تنفسی پایین آمده است، در ماه‌های آینده روند صعودی ابتلا و بستری در مراکز را تجربه خواهیم کرد.

, بیماری‌های واگیر,

 قادری در خاتمه با بیان اینکه رعایت پروتکل‌ها و واکسیناسیون مهمترین عامل برای جلوگیری از روند افزایش شیوع آنفولانزا است، تاکید کرد: ضرورت دارد افراد مسن بالاتر از ۶۵ سال، کودکان زنان باردار و مبتلایان به بیماری‌های قلبی، ریوی، کلیوی و آسم، دیابت، نارسایی قلبی، بیماران دیالیزی، بیماران تحت شیمی درمانی و افراد با نقص ایمنی سریعتر واکسن آنفلوآنزا را تزریق کنند.

, افزایش شیوع آنفولانزا, .]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه