اخبار داغ

آهسته پیش می‌رویم که به جایگاه اصلی ایران بزرگ برسیم؛

تاج: ۴ امتیاز ۴ سال قبل بهترین نتیجه تاریخ ماست/ بهترین تدارکات هم تضمین‌کننده صعود از گروه جام‌جهانی نیست

تاج: ۴ امتیاز ۴ سال قبل بهترین نتیجه تاریخ ماست/ بهترین تدارکات هم تضمین‌کننده صعود از گروه جام‌جهانی نیست
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: جزو ۳۲ کشوری هستیم که در جام جهانی حضور داریم و امیدواریم از گروه خودمان صعود کنیم.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال استان لرستان اظهار داشت: وقتی نام لرستان می‌آید، یاد بهاروند می‌افتم که زحمات زیادی کشیدند و درصدد استفاده از زحمات و تجربیات ایشان هستیم. سهم لرستان در تیم‌های ملی ما خوب بوده و در بخش داوری هم خوب است. اعتقادم این است که ایجاد یک باشگاه بزرگ به معنی تخریب یک زندان است؛ وقتی یک باشگاه خوب درست می‌کنید، بسیاری از جوانان فعالانه کار می‌کنند.

,

وی در ادامه بیان داشت: رئیس بنیاد مستضعفان قول ساخت ۵۰ زمین چمن مصنوعی در استان‌های محروم را داده و اگر استانی محروم باشد، ما می‌توانیم این چمن را در اختیار مجموعه قرار دهیم. انتظار و درخواستم از مدیرکل محترم ورزش و جوانان و آقای سجادی، وزیر ورزش این است که زمین‌های فوتسال و فوتبال ساحلی را ایجاد کنیم چرا که کم هزینه‌تر است. یک زمانی در فوتسال و فوتبال ساحلی در دنیا دوم و سوم شدیم؛ آهسته پیش می‌رویم که به جایگاه اصلی ایران بزرگ برسیم.

,

تاج درباره سیاست‌های بخش بانوان عنوان داشت: سیاست فدراسیون فوتبال این است که به صورت جدی روی بخش فوتبال و فوتسال بانوان کار کند. اهداف ما توسعه بخش بانوان در تمام بخش‌هاست و خوشبختانه به زودی فعالیت فوتسال بانوان در آسیا از سر گرفته می‌شود. همین که در جام جهانی هستیم و رویداد مهمی را رقم می‌زنیم، مفهومش این است که در مرکز ثقل جریان‌های دنیا قرار داریم. 

,

رئیس فدراسیون فوتبال پیرامون شرایط تیم ملی تأکید داشت: جام جهانی با هیچ پدیده اجتماعی قابل مقایسه نیست؛ همه دنیا جام جهانی را می‌بینند. ما جزو ۳۲ کشوری هستیم که در جام جهانی حضور داریم و امیدواریم از گروه خودمان صعود کنیم. همه تلاش ما و شما باید این باشد که مردم را امیدوار کنیم. وقتی بهترین تدارک را برای یک تیم داشته باشید، باز هم تامین کننده صعود از دور گروهی نیست.

,

وی در پایان گفت: تلاش‌مان این است که از گروه‌مان در جام جهانی قطر صعود کنیم. ۴ سال قبل برای اولین‌بار در جام جهانی ۴ امتیاز گرفتیم که بهترین نتیجه تاریخ ما شد و امیدواریم امسال اتفاقی رقم بخورد که یک مرحله صعود کنیم.

,

بیشتر بخوانید؛

, بیشتر بخوانید؛, , کی‌روش: مردم ایران پاسخ قاطعی به کمپین علیه ایران می دهند/ مسائل و سردردهای بسیار بزرگی داریم, کی‌روش: مردم ایران پاسخ قاطعی به کمپین علیه ایران می دهند/ مسائل و سردردهای بسیار بزرگی داریم,
 
, , تاج:‌ درباره حذف ایران خبر موثقی نشنیده‌ام؛ قطعا در جام جهانی خواهیم بود/ نکونام در جام جهانی همراه تیم ملی است, تاج:‌ درباره حذف ایران خبر موثقی نشنیده‌ام؛ قطعا در جام جهانی خواهیم بود/ نکونام در جام جهانی همراه تیم ملی است]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه