اخبار داغ

سه ‌گام سرنوشت‌ساز مسی‌ها در لیگ برتر فوتسال

سه ‌گام سرنوشت‌ساز مسی‌ها در لیگ برتر فوتسال
مس سونگون در هفته‌های پایانی نیم‌فصل لیگ برتر فوتسال کار سختی برای تداوم صدرنشینی خود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، تیم فوتسال مس سونگون ورزقان که در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور با تصاحب ۴ مقام قهرمانی پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها محسوب می‌شود، امسال به دنبال پنجمین قهرمانی خود است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

فوتبالیست‌های سالنی مس تا پایان هفته نهم لیگ برتر با کسب ۸ برد و تنها یک باخت با مجموع ۲۴ امتیاز در صدر جدول قرار دارند و مدعی شماره یک و جدی فتح جام این مسابقات به شمار می‌آیند.

,

اما نماینده فوتسال آذربایجان در هفته‌های پایانی نیم‌فصل کار سختی برای حفظ صدرنشینی خود دارد چراکه با رقیبان مستقیمش در راه قهرمانی پیکار خواهد کرد.

,

شاگردان اسماعیل‌ تقی‌پور در هفته‌های دهم تا سیزدهم به ترتیب با تیم‌های کراپ الوند، فردوس قم، گیتی‌پسند اصفهان و سن‌ایچ ساوه مصاف می‌دهند که نتایج این دیدارها سرنوشت‌ساز است‌‌.

,

مس ابتدا امروز در جنگ صدرنشینی در خارج از خانه با کراپ دیدار می‌کند و سپس در تبریز از فردوس قم پذیرایی خواهد کرد، در ادامه این تیم به اصفهان می‌رود تا برابر رقیب سنتی‌اش یعنی گیتی‌پسند قرار بگیرد و در گام آخر نیم‌فصل نیز میزبان سن‌ایچ خواهد بود.

,

به غیر از دیدار با فردوس در هفته یازدهم که روی کاغذ بازی آسانی تلقی می‌شود، سه بازی دیگر برای نماینده فوتسال آذربایجان بسیار حساس است و تعیین‌کننده خواهد بود.

,

مسی‌ها اگر این سه دیدار ۶ امتیازی را با موفقیت پشت سر بگذارند، نیمی از راه قهرمانی را طی خواهند کرد اما در صورت عدم نتیجه‌گیری این تیم در نیم‌فصل دوم با چالش مواجه خواهد شد.

,

البته نباید فراموش کنیم که لاله‌های نارنجی در دور برگشت دو بازی از این سه بازی را میزبان حریفان خواهند بود و این امتیاز دیگری برای آن‌ها در مسیر کسب پنجمین قهرمانی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه