اخبار داغ

تاییدیه VAR باید تا فردا انجام شود

تاج: برای حضور نکونام در تیم ملی با فولاد صحبت‌های خوبی شده/ حذف ایران از جام جهانی شدنی نیست

تاج: برای حضور نکونام در تیم ملی با فولاد صحبت‌های خوبی شده/ حذف ایران از جام جهانی شدنی نیست
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: برای حضور نکونام در تیم ملی با فولاد صحبت‌های خوبی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در حاشیه افتتاح ساختمان هیئت فوتبال چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: امیدواریم ساختمان فدراسیون فوتبال نیز در آینده نزدیک ساخته شود، زمین ساختمان فدراسیون فوتبال تهیه و روبرداری شده و از اینفانتینو و شیخ سلمان نیز قول مساعده گرفته شده است.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه ایران جزو معدود کشورهایی است که به سیستم VAR مجهز نیست، اظهار داشت: داوری فوتبال ما تجهیزات کافی ندارد و اگر داور اشتباهی کند، اعتراض جدی باشگاه را به دنبال دارد. همین کمبودها باعث شده بسیاری از داورها را از دست بدهیم. در این خصوص در تلاش هستیم سیستم VAR در نیم‌فصل و یا اواسط بازی‌ها در کشور فعال شود.

وی با اشاره به اینکه فقط ۵ شرکت مورد تایید فیفا برای تهیه سیستم VAR وجود دارد لذا ما نمی‌توانیم در حال حاضر از دانش‌بنیان‌ها استفاده کنیم، افزود: شهریور سال آینده پنجره تایید صلاحیت فیفا باز می‌شود اما نیاز فوتبال کشور باید در سریع‌ترین زمان رفع شود و از شرکت‌های موجود ۲ مورد به شرایط ما نزدیک هستند که مراجع ذی‌صلاح باید تا فردا تایید نهایی را انجام دهند.

تاج بیان کرد: همه تمرکز تیم‌ملی روی بازی با انگلیس است و درگیر حاشیه‌ها نخواهد شد اما لازم به ذکر است هیچ ایرانی حاضر نیست تیم‌ملی از جام جهانی حذف شود. این اتفاق شدنی نیست و شایعه‌پراکنی و ناامید کردن ملتی که با هر سیاستی و از هر اقلیمی با پیروزی تیم‌ملی خوشحال می‌شوند، شایسته نیست.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌ملی ۱۹ آبان یک بازی با نیکاراگوئه دارد و ۲۳ آبان نیز در قطر به مصاف تونس می‌رود و در حال حاضر به دنبال زمین چمن خوبی در قطر هستیم تا بازی به بهترین شکل پیش رود.

تاج با اشاره به اینکه جزیره کیش شرایط خوبی برای ملی‌پوشان و تماشاچیان کشور دارد، عنوان کرد: کمپ خوبی در این جزیره است که در صورت نیاز در اختیار تیم‌ملی قرار داده می‌شود و گردشگران ایرانی هم با توجه به هزینه‌های بالا در قطر می‌توانند در کیش اقامت خوبی داشته باشند.
وی ادامه داد: تلاش داریم هواداران و خبرنگاران را در کیش مستقر کنیم لذا هم پرواز مقرون به‌صرفه‌تری خواهند داشت و هم با کشتی می‌توانند برای تماشای بازی‌ها به قطر بروند.

تاج با اشاره به برنامه کوتاه‌مدتی که برای نکونام و حضور در تیم‌ملی پیش‌بینی شده، گفت: نکونام قراردادی با تیم فولاد دارد که پابرجاست و ورود افرادی که طرف قرارداد شرکت دیگری هستند، تخلف است اما با تیم فولاد صحبت‌هایی شده تا اتفاقات خوبی رقم بخورد.
رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه کشور از مربی‌های خوب و توانمندی برخوردار است، اظهار داشت: ضمن احترام به سایر مربی‌ها، انتخاب کی‌روش برای کمک مربی فقط نکونام است در تلاش هستیم قرارداد نکونام با فولاد که رقم قابل ملاحظه‌ای است پابرجا بماند و مشکل حضور ایشان در جام جهانی هم برطرف شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه