اخبار داغ

نماینده اهواز:

مجلس همگام با مردم، دولت و قوه قضائیه آماده هرگونه اقدام علیه آشوبگران است

مجلس همگام با مردم، دولت و قوه قضائیه آماده هرگونه اقدام علیه آشوبگران است
حسینی گفت: مجلس همگام با مردم و دولت و قوه قضائیه آماده هرگونه اقدام علیه منافقین، آشوبگران است و باید با کشورهایی که مداخله آن‌ها در کشور ایران به طرق مختلف چه از طریق رسانه‌ای و تحریم‌ها و چه از طریق ارسال گروه‌های تروریستی و حمایت آن‌ها ثابت شده است، برخورد لازم صورت بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدکریم حسینی نماینده مردم اهواز، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار رهیاب، پیرامون اتفاقات اخیر کشور، اظهار کرد: از روز اول این اتفاقات رئیس مجلس، نمایندگان مجلس و کمیسیون‌های تخصصی به‌ویژه کمیسیون امنیت ملی در بیانیه‌ها و نطق‌ها و جلسات علنی و غیرعلنی حمایت خود را از نهادهای قانونی کشور اعلام کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,
وی افزود: مجلس همراهی خود را اعلام کرد که اگر مشکلات قانونی وجود دارد حل شود و اگر نیاز به قانون جدیدی هست انجام شود.
,
 
,
حسینی با اشاره به همراهی مجلس شورای اسلامی با مردم، عنوان کرد: مجلس همگام با مردم و دولت و قوه قضائیه آماده هرگونه اقدام علیه منافقین، آشوبگران است و باید با کشورهایی که مداخله آن‌ها در کشور ایران به طرق مختلف چه از طریق رسانه‌ای و تحریم‌ها و چه از طریق ارسال گروه‌های تروریستی و حمایت آن‌ها ثابت شده است، برخورد لازم صورت بگیرد.
,
 
,
وی با اشاره به هتک حرمت حجاب در کشور، گفت: امروز با گذشت حدود ۴۰ روز این اتفاقات، لازم است که نهادهای امنیتی برخورد قاطعانه با این افراد داشته باشند.
,
 
,
حسینی گفت: اکنون زمانی رسیده است که دشمنان با اقدامات تروریستی و مسلحانه به جان مردم افتاده اند و خواست همه مردم این است که برخورد لازم و عاجل صورت بگیرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه