اخبار داغ

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در مصاحبه پایان سفر به خراسان جنوبی خبر داد:

اختصاص ۹۰ میلیارد تومان برای رفع مسائل و مشکلات قضایی استان خراسان جنوبی

اختصاص ۹۰ میلیارد تومان برای رفع مسائل و مشکلات قضایی استان خراسان جنوبی
رئیس قوه قضائیه گفت: برای رفع مسائل و مشکلات قضایی استان خراسان جنوبی، ۹۰ میلیارد تومان، اعتبار تخصیص یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، در مصاحبه پایان سفر به خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در نخستین برنامه از سفر به استان خراسان جنوبی به دانشگاه بیرجند رفتم و شنونده درد و دل‌ها و سخنان دانشجویان بودم؛ آنها اعلام کردند که صف‌شان از اغتشاشگران جدا است و اگر نقدی داریم در دایره خانواده ایرانی خودمان مطرح میکنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,

رئیس قوه قضاییه با اشاره به جلسه خود با فعالان اقتصادی و تولیدی استان خراسان جنوبی، گفت: در جریان این نشست، فعالان اقتصادی و تولیدی استان مشکلات خود را که عمدتاً ناظر بر مسائل بانکی و مالیاتی و زیرساختی بود مطرح کردند ؛ این مسائل به صورت مستقیم به دستگاه قضایی مربوط نمی‌شود اما ما تلاش خواهیم کرد این موضوعات را به دولت و مجلس منتقل کنیم.

,

وی با اشاره به مشکلات حوزه زمین در استان خراسان جنوبی و زمین هایی که فاقد اسناد رسمی هستند و تعارضاتی میان مالکان آنها و منابع طبیعی وجود دارد، گفت: در این حوزه ، آن بخش که مربوط به قوه قضاییه است را دستور دادیم تا مسئولان قضایی استان با جدیت پیگیری کنند.

,

حجت الاسلام محسنی اژه ای با اشاره به عزیمت مسئولان قوه قضاییه به ۱۰ شهرستان استان خراسان جنوبی، اظهار داشت: پزشک قانونی ما در برخی مناطق استان خراسان جنوبی از حیث تجهیزات و پزشک و امکنه، با مشکل مواجه است.

,

رئیس قوه قضاییه گفت: برای رفع مسائل و مشکلات قضایی استان خراسان جنوبی، ۹۰ میلیارد تومان، اعتبار تخصیص یافت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه