اخبار داغ

امام جمعه موقت بیرجند تأکید کرد؛

انزوای امریکا در نظم جدید جهانی/ تحریم و تهدید ایران قوی دیگر اثری ندارد

انزوای امریکا در نظم جدید جهانی/ تحریم و تهدید ایران قوی دیگر اثری ندارد
حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه تحریم و تهدید ایران قوی دیگر اثری ندارد، گفت: در نظم جدید جهانی قطعاً امریکایی که مدعی کدخدایی در جهان را داشت به انزوا کشیده خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی امام جمعه موقت بیرجند ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به رهبری امامین زمینه را برای رشد و تعالی بشر فراهم کرده است، گفت: مبادا با آزمایش های الهی، ایمان ما از بین برود بنابراین باید ایمان خود را محکم کنیم و افتخار اسلام باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,

حجت الاسلام نوفرستی با تأکید بر اینکه ایمان در مقابل نفاق است، افزود: باید خودمان را محک بزنیم که چقدر در درون خود وحدت داریم که اگر گفتار، ظاهر و عمل انسان یکی بود یعنی وحدت داریم.

,

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به مسئله نظم جدید جهانی که رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانش آموزان مطرح کردند، افزود: پس از فروپاشی شوروی، آمریکایی ها مدعی شدند که جهان به نفع آنان یک قطبی می شود و تعبیر دهکده جهانی را مطرح می کردند اما اگر با نگاه عمیق و بصیرت ملاحظه کنیم جهان در حال تغییر و دگرگونی است.

,

وی بیان کرد: در نظم جدید جهانی قطعاً امریکایی که مدعی کدخدایی در جهان را داشت به انزوا کشیده خواهد شد.

,

حجت الاسلام نوفرستی به پیشرفت های علمی، اقتصادی و سیاسی در منطقه آسیا و تقویت جبهه مقاومت در نظم جدید جهانی اشاره کرد و گفت: امروز در عراق، یمن، سوریه و به زودی در سطح جهان پیروان حق انسجام پیدا می کنند.

,

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن و به میدان آوردن جریان های نفاق، تجزیه طلب ها و همه معاندین علیه ایران اسلامی، ادامه داد: پررنگ کردن مسئله قومیت ها و مذاهب کار دشمن است چون خیال می کردند می توانند از این طریق به اهداف شوم خود برسند.

,

وی با تأکید بر اینکه ما وارث مکتب علوی و امام حسینیم که با واقعه کربلا ماندگار شد، تصریح کرد: در این مسیر نورانی با همه وجودمان ایستادگی و مقاومت می کنیم و شهادت جامعه را جهت می دهد و هرگز در این مسیر عقب نشینی نداریم.

,

حجت الاسلام نوفرستی در ادامه روی کار آمدن دولت جدید عراق، توافق گازی لبنان با اسرائیل و پرتاب ماهواره بر قائم ۱۰۰ را پیروزی در جبهه مقامت دانست و افزود: کشورهای اروپایی به شدت مضطرب هستند و این از دستاوردهای ایران قوی است که دیگر تهدید و تحریم دشمنان اثری ندارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه