اخبار داغ

بانوی کارآفرین:

تولیدکنندگان مشاغل خانگی در البرز، نیازمند حمایت مسئولین هستند

تولیدکنندگان مشاغل خانگی در البرز، نیازمند حمایت مسئولین هستند
هاجر یوسفی یکی از بانوان روستایی که توانسته با تولید محصولات محلی به اشتغالزایی برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هاجر یوسفی بانوی کارآفرینی که در روستای مورود جاده چالوس توانسته با مشاغل خانگی به درآمدزایی برسد. وی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: از سال ۱۳۹۹ کارم را آغاز کردم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: من در زمینه تهیه عسل، انواع لبنیات، ترشیجات، خشکبار، نان محلی، آبلیمو، سرکه خانگی و هر آن چیزی که بانوان در خانه نیاز دارند، فعالیت می کنم.
,
 
,
یوسفی افزود: ۸۰ درصد محصولات تولیدات خودم است و ۲۰ درصد هم برای تکمیل فروش به عنوان واسطه عمل می کنم.
,
 
,
این کارآفرین تصریح کرد: ابتدا فروش ما فقط داخل روستا بود اما با گسترش کار به البرز و سایر استان های کشور توسعه یافت.
,
 
,
وی گفت: وقتی تولیدات افزایش یافت با یکی دیگر از بانوان روستا که وی نیز کارآفرین بود، گروهی را در پیام رسان ها تشکیل دادیم و محصولات خود را در گروه معرفی کردیم و همه اهالی روستا را به آن اضافه کردیم، خلاصه با آغاز فروش آنلاین، متقاضی هایمان به سایر استان ها افزایش یافت.
,
 
,
, ,
 
,
یوسفی ادامه داد: جزو اولین کسانی بودیم که در روستا برای فروش محصولات گروه می زدیم و بازخوردها عالی بود و به واسطه دنیای مجازی مشتریان  توسعه یافته و از سراسر ایران مشتری جذب کردیم و محصولات را با پست برای آنها ارسال می کنیم.
,
 
,
وی افزود: حمایت و استقبال هم محلی ها و دوستان از محصولات باعث شد ما جدی تر کار را پیش ببریم و کار توسعه پیدا کرد تا برای محصولات خود مجوز گرفتم و درصدد ثبت یک برند به نام "سیب سلامت" برای تولیدات خود هستم.
,
 
,
این کارآفرین تاکید کرد: محصول خوب و با کیفیت باعث جذب و افزایش مشتری می شود زیرا هر نفر که از تولیدات راضی باشد، چندین نفر را با خود جذب می کند و به این طریق دایره فروش گسترش پیدا می کند.
,
 
,
, ,
 
,
یوسفی، عدم حمایت از سوی مسئولین را مهمترین مشکل کسب و کارهای خانگی عنوان کرد و گفت: من برای گسترش ایده ام نیازمند سرمایه هستم و از طرفی برای گسترش فروش باید نیروهایم را افزایش دهم که برای این مهم نیازمند حمایت مالی و معنوی مسئولین هستم.
,
 
,
وی ادامه داد: قطعی اینترنت بر فروش ما تاثیرگذاشت و فروش ۹۰ درصدی ما به ۲۰ درصد رسید.
,
 
,
این کارآفرین افزود: مسئولین مکانی را به صورت رایگان یا با قیمت مناسب در اختیار ما برای فروش محصولات مان قرار دهند، این مهم بزرگترین کمک به کسب و کارهای خانگی است.
,
 
,
, ,
 
,
یوسفی به علاقمندان به راه اندازی کسب و کار خانگی توصیه کرد: علاقه و پشتکار رمز موفقیت در هر حرفه ای است، سختی و موانع در مسیر بسیار زیاد است که می توان با صبوری از سد آنها عبور کرد.
,
 
,
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: مسئولین با حمایت های مالی و معنوی از کسب و کارهای خانگی زمینه گسترش و رونق آنها را فراهم آورند.
,
 
,
, , ,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه