اخبار داغ

استعفای سوریان؟ از خودش بپرسید؛

دبیر: تیم ملی کشتی آزاد راهی امریکا خواهد شد/ رنگرز تصمیم سختی گرفت و زندگی‌اش را وسط گذاشت

دبیر: تیم ملی کشتی آزاد راهی امریکا خواهد شد/ رنگرز تصمیم سختی گرفت و زندگی‌اش را وسط گذاشت
رئیس فدراسیون کشتی گفت: حسن رنگرز طی دو ماهی که سرمربی‌گری تیم ملی کشتی فرنگی را قبول کرده است، می‌توانم به جرأت بگویم زندگی‌اش را گذاشته.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا دبیر در حاشیه مراسم تجلیل از مدال‌آوران مسابقات جام‌جهانی کشتی فرنگی آذربایجان، اظهار داشت:‌ این پاداش حق کشتی‌گیران بود نوش جانشان، جایزه ۷۰ هزار دلاری فدراسیون جهانی باید به حساب فدراسیون کشتی واریز می‌شد اما غیرت جوانان تیم ملی باعث شد تا این پاداش را به آنها بدهیم. لذا هر کسی برای کشورمان افتخارآفرینی کند این مبلغ‌ها ناچیز است و باید بیشتر از این‌ها به آنها توجه کرد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در ادامه درباره اینکه پاداش‌ها بین کشتی‌گیران مساوی تقسیم شده است یا خیر، عنوان کرد:‌ تقسیم پاداش به صورت مساوی عدالت نیست هر کسی که هر چقدر آورده داشته باشد باید دریافت پاداش هم داشته باشد بعد از بازگشت تیم ملی از رقابت‌های جام‌جهانی با کادر فنی همه چیز را بررسی کردیم حتی نظم و انضباط کشتی‌گیرانی که در اردوهای تیم ملی حضور داشتند تا بتوانیم پاداش خوبی را برای همه کشتی‌گیران در نظر بگیریم و حق کسی خورده نشود.
,
 
,
رئیس فدراسیون کشتی در خصوص تیم ملی کشتی فرنگی‌مان که جوان بود، گفت: من هم از بنا تشکر می‌‌کنم و هم از حسن رنگرز چرا که خوشحالم از این دسته افراد در کشتی زیاد داریم و می‌توانیم از آنها به خوبی استفاده کنیم. من معتقد هستم هر کسی که بتواند به کشتی کشورمان کمک کند باید آستین بالا بزند و به فدراسیون کمک کند. حسن رنگرز طی دو ماهی که سرمربی‌گری تیم ملی کشتی فرنگی را قبول کرده است، می‌توانم به جرأت بگویم زندگی‌اش را گذاشته تا بتواند تیم خوبی را به مسابقات امیدهای جهان و جام‌جهانی اعزام کند. رنگرز شخصیت کوچکی ندارد او کت مدیریتی خود را درآورد و گرمکن تیم ملی را بر تن کرد و من می‌دانم این چه تصمیم سختی است که می‌توان در زندگی گرفت. بازیکنان تیم ملی بسیار جوان هستند به طوری که در این مسابقات ما کشتی‌گیری داشتیم که تنها ۱۸ سال داشت و این خود نشان می‌دهد که چقدر میانگین سنی تیم ملی پایین آمده است.
,
 
,
وی افزود: من به خیلی از این جوانان امیدوار هستم و مطمئن هستم که در آینده عنوان‌دار به نام کشتی ایران خواهند بود هنر یک فدراسیون این است که کشتی‌گیران را در شرایطی قرار دهد که با یکدیگر در رقابت پیشرفت کنند. وقتی کشتی‌گیران با هم در رقابت باشند همین اتفاق‌ها هم رخ می‌دهد که امروز می‌بینیم میانگین سنی کشتی فرنگی ما به ۲۰ سال رسیده است.
,
 
,
دبیر در خصوص تجلیل از خانواده شهید آرمان علی‌وردی در این مراسم گفت:‌ من از روز اولی که وارد فدراسیون کشتی شدم به همه کارکنان فدراسیون و حتی ملی‌پوشان تیم ملی هم گفته‌ام صراط المستقیم راه شهداست و ما باید تنها در این راه قدم برداریم. ما شهدای بسیار گران‌قدری داریم و باید قدر آنها را بیش از پیش بدانیم. زمانی که متوجه شدم آرمان علی‌وردی خود کشتی‌‌گیر بوده است معطل نکردم چرا که او هم شهید است و مانند شهید ابراهیم هادی برای ما ارزشمند است و این اتفاق و تجلیل باید از خانواده او صورت می‌گرفت. به نمایندگی از تیم ملی و فدراسیون کاپ قهرمانی جام‌جهانی آذربایجان را به خانواده علی‌وردی تقدیم کردم اما پدر این شهید با تمام فروتنی عنوان کرد این کاپ باید در تابلوی افتخارات فدراسیون کشتی باقی بماند و فکر می‌کنم امروز هم شاهد یکی از روزهای خوب برای کشتی ایران بودیم.
,
 
,
وی درباره برنامه سفر تیم ملی کشتی آزاد به مسابقات جام جهانی گفت: اعضای تیم کشتی آزاد قرار بود هفته گذشته برای دریافت ویزای آمریکا به دوبی سفر کنند. با توجه به اینکه لیگ شروع شده است، نیمی از اعضای تیم اقدام کردند و منتظر تعیین وقت هستیم تا نیم دیگر تیم هم به دوبی برود. با توجه به زمان برگزاری مسابقات نیز،‌ تیم ملی نیمه آذر راهی آمریکا می‌شود.
,
 
,
دبیر ادامه داد: پیش از این مسابقات هم رقابت‌های ستارگان دنیا در قرقیزستان را در پیش داریم که چهار کشتی‌گیر برای شرکت در این مسابقات دعوت شده‌اند.
,
 
,
وی در پاسخ به این سوال که آیا جدایی حمید سوریان که از سمت نایب‌رییسی فدراسیون استعفا داده قطعی شده است؟ گفت: موضع من از ابتدا مشخص بود. درباره این مسئله باید از خود او بپرسید.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه