اخبار داغ

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی تأکید کرد؛

تلاش دشمن برای جلوگیری از تکثیر نسل انقلابی/ نقاط قوت و قدرت ملت ایران تقویت شود

تلاش دشمن برای جلوگیری از تکثیر نسل انقلابی/ نقاط قوت و قدرت ملت ایران تقویت شود
جلیلی با بیان اینکه تقویت نقاط قوت و قدرت ملت ایران مهمترین وظیفه امروز همه مردم و مسئولان است، گفت: امروز دشمن به دروغ های واضح و فحش‌های رکیک روی آورده تا نسل انقلابی در ایران تکثیر نشود اما باز هم می‌بینیم شخصیت‌هایی همچون آرمان علی وردی و روح الله عجمیان متولدین دهه هشتاد مقابل دشمن می ایستند و شهید می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی شامگاه دوشنبه در نخستین در نخستین یادواره شهدای استانداری، فرمانداری ها و بخشداری های خراسان جنوبی با اشاره به حوادث اخیر در کشور، این حوادث را برگرفته از کینه دشمنان نسبت به قدرت روزافزون جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: بیش از ۴۰ سال است که دشمنان با رسانه هایی که در اختیار دارند، با متوسل شدن به تمامی حربه ها بدنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

حمایت دشمنان از اغتشاشات از روی استیصال است

, حمایت دشمنان از اغتشاشات از روی استیصال است, حمایت دشمنان از اغتشاشات از روی استیصال است,

وی با بیان اینکه مردم دنیا در نقاط مختلف وقتی به رسانه ها توجه می‌کنند می بینند صحبت از ایران است و این سوال همه کشورها است که چرا اینقدر رسانه های جهان از این سخن می گویند، افزود: دشمنان ادعا می‌کنند که همه موفقیت های نظامی و اقتصادی را دارند اما می بینیم که روسای جمهور برخی قدرت های اروپایی مثل فرانسه حاضر شده است، با یک عنصر دست چندم که در یک رسانه، علیه جمهوری اسلامی ایران برنامه اجرا می‌کند، عکس یادگاری بگیرد که بتواند از این طریق بر ایران فشار آورد، اینها نشان از استیصال دشمنان دارد.

,

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه امروز تمام قدرت دشمنان برای ضربه زدن به ایران همین موضوعات رسانه ای است، گفت: اینکه صدراعظم آلمان در مورد ایران ابراز نگرانی می کند و یا اینکه رئیس جمهور آمریکا رسما موضع گیری در حمایت از اغتشاشات دارد، اینها نشان می دهد که دشمنان نظام به اوج فضاحت و استیصال رسیدند، آن هم در شرایطی که هر گزینه ای که داشتند علیه ملت ایران اعمال و این را به دنیا نیز اعلام کردند.

,

جلیلی با بیان اینکه اولین قطعنامه علیه مردم ایران در بهار ۵۸ توسط غربی ها صادر شد آن هم زمانی که هنوز لانه جاسوسی آنها کار می کرد، گفت: همین غربی ها که امروز شعار آزادی میدهد، تاکنون ۱۷هزارنفر از مردم ایران را ترور کردند.

,

اعتراف دشمن به شکست راهبرد فشار حداکثری علیه ملت ایران

, اعتراف دشمن به شکست راهبرد فشار حداکثری علیه ملت ایران, اعتراف دشمن به شکست راهبرد فشار حداکثری علیه ملت ایران,

وی با بیان اینکه کسانی که سخت ترین جنگ را ۸ سال بر ملت ایران تحمیل کردند، امروز شعار آزادی سر دهند، گفت: طبق اعتراف خود آمریکایی ها راهبرد فشار حداکثری علیه ملت ایران در زمینه اقتصادی جواب نداد و شکست فاحش خورد.

,

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی به نقطه ای از اقتدار رسیده است که گزینه روی میز دشمنان برای فشار بر ایران، گرفتن عکس یادگاری با مسیح علی‌نژاد است، افزود: این نشان از قدرت ملت ایران دارد، این موفقیت ها با همه موانع از جمله جنگ، تحریم، تهدید و ترور رخ داده است.

,

جلیلی با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی از گردنه ها و موانع عبور کرده و حالا در مرحله شتاب در تراز انقلاب اسلامی قرار گرفته است، اظهارداشت: تمام این قدرت کشور از آن ملت ایران و مردمی است که در مقابل دشمنان ایستادند و خون دادند و لذا این قدرت از خون شهدا و ایستادگی ملت است.

,

وی با اشاره به اینکه یکی از ابزارهای شیطان ترساندن مردم است اما ملت ایران بدون ترس ایستاده و پیشرفت می‌کند و تکثیر می شود، افزود: همین هایی که ادعای قدرت نظامی در جهان دارند امروز می‌گویند که ما نگرانیم که ایران سلاح پیشرفته در فلان جنگ می دهند، این ها نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران دارد.

,

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه آمریکا امروز مستاصل شده است، افزود: هرگاه به پشت خیمه دشمن رسیدیم دشمن به تزویر روی آورد؛ امروز باید به تزویر دشمن توجه کنیم و مراقب باشیم و ببینم که چه چیزی را دستاویز خود برای تردید در دل ملت قرار می‌دهد، او می‌خواهد ملت را از انتخابش منصرف و یا منحرف کند و در این راه دست به کارهای مذبوحانه می زند.

,

جلیلی با بیان اینکه کسانی که تحریم های فلج کننده علیه ملت ایران اعمال می کردند؛ شعار زندگی سر می دهند، گفت: آمریکایی ها که از بانیان جنگ و ترور و تحریم علیه ملت ایران هستند شعار زندگی و آزادی میدهند، ملت ایران هیچگاه دچار فراموشی تاریخی نمی شود.

,

ملت ایران دچار فراموشی تاریخی نخواهد شد

, ملت ایران دچار فراموشی تاریخی نخواهد شد, ملت ایران دچار فراموشی تاریخی نخواهد شد,

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب و در دهه۴۰ اگر یک آمریکایی شهروند ایرانی و یا بالاترین مقام ایران را ترور کند، دادگاه ایران حق مجازات او را نداشت، و لذا اینها را باید برای نسل جوان تبیین کرد، گفت: همین کشورهای دیکتاتوری که ملت در دهه ۵۰ آنها را از کشور بیرون کرد، امروز برای ملت ایران، شعار آزادی می‌دهند، ملت ایران دچار فراموشی تاریخی نخواهد شد.

,

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به فعالیت ۲۵۰ ‪شبکه ماهواره ای بر علیه جمهوری اسلامی ایران به صورت شبانه روزی، اظهارداشت: کشورهایی که حتی حاضر به دادن پانسمان بیماران پروانه ای نیستند، امروز دلسوز زنان ما شدند‬.

,

جلیلی، قتل زن محجبه باردار در برابر قاضی آلمانی را یکی از نمونه های حقوق بشر غربی دانست و گفت: صدراعظم آلمان که در کشورش در دادگاه و پیش چشم قاضی چنین جنایاتی رخ می دهد، امروز نگران حقوق و کرامت زن در ایران شده است! این حرکات و سخنان صدراعظم آلمان و روسای جمهور آمریکا و فرانسه علیه ایران، نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران و ناکارآمد بودن سیاست فشار حداکثری دارد.

,

وی با بیان اینکه ایران این عزت و شکوه و قدرت را از تفکر شهادت دارد، گفت: دشمن تمام تلاش خود را می‌کند که نسل دفاع مقدس تکثیر نشود، اما می بینیم با وجود اینکه تمام توان خود را در سوریه برای براندازی گذاشت، اما همین جوانان تکثیر شده دفاع مقدس مانند شهید حججی ها نگذاشتند.

,

به گفته وی امروز دشمن به دروغ های واضح و فحش‌های رکیک روی آورده تا نسل انقلابی در ایران تکثیر نشود اما باز هم می‌بینیم شخصیت‌هایی همچون آرمان علی وردی و روح الله عجمیان متولدین دهه هشتاد مقابل دشمن می ایستند و شهید می‌شوند.

,

دشمن به تزویر متوسل شده است

, دشمن به تزویر متوسل شده است , دشمن به تزویر متوسل شده است,

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه دشمن با توپ و سلاح گرم نتوانست با جمهوری اسلامی ایران مقابله کند، امروز به تزویر و دروغ و چاقوکشی متوسل شده است، افزود: این بار جوانان دهه هشتادی مقابل دشمن ایستادند و به دشمنان فهماندند که با ایرانی مواجه هستند که مملو از آرمان و ایمان است.

,

جلیلی به شکست های متعدد دشمنان در موضوعات مختلف علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: دشمن چون در موارد متعدد در مقابل ایران اسلامی شکست خورده است، برای خارج شدن از مخمصه ای که در آن قرار گرفته، به دلقک ها روی آورده است.

,

مسیرهای پیشرفت کشور در چند دهه اخیر باید تبیین شود

, مسیرهای پیشرفت کشور در چند دهه اخیر باید تبیین شود, مسیرهای پیشرفت کشور در چند دهه اخیر باید تبیین شود,

وی تقویت نقاط قوت و قدرت ملت ایران را مهمترین وظیفه امروز همه مردم و مسئولان دانست و گفت: مسیر پیشرفت‌های ملت ایران در این چند دهه گذشته از انقلاب باید تبیین شود که نشان از قدرت داخلی ما دارد.

,

جوانان کشور در عرصه اقتصاد و کشاورزی و صنعت می‌توانند حماسه آفرینی کنند و جامعه ای که همراهی با شهدا دارد، از هیچ دشمنی ترس نخواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه