اخبار داغ

معاون اجرایی سپاه بیت المقدس کردستان:

عملیات روانی در تمامی جنگ ها تأثیر گذار بوده است

عملیات روانی در تمامی جنگ ها تأثیر گذار بوده است
منتشلو گفت: عملیات روانی در تمامی جنگ ها تأثیر گذار بوده است و در حال حاضر نیز دشمنان از فضای مجازی برای ایجاد جنگ روانی علیه ملت ایران استفاده می کنند و انواع ترفندها را به کار می گیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، علی اصغر منتشلو معاون اجرایی سپاه بیت المقدس کردستان صبح امروز در مراسم افتتاحیه مرحله استانی چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج که در سنندج برگزار شد اظهار کرد: در عصر اطلاعات و ارتباطات قرار داریم و با ظهور دنیای مجازی شاهد تأثیرگذاری بر جوامع توسط کشورهای استعمارگر با سرکردگی آمریکا هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,

وی افزود: عملیات روانی در تمامی جنگ ها تأثیر گذار بوده است و در حال حاضر نیز دشمنان از فضای مجازی برای ایجاد جنگ روانی علیه ملت ایران استفاده می کنند و انواع ترفندها را به کار می گیرند.

,

منتشلو اظهار داشت: آمریکا در طول چندین دهه اخیر از جنگ روانی و رسانه ای به اهداف شوم خویش در نقاط مختلف دنیا رسیده است.

,

وی افزود: تحمیل اراده بر ملت های دیگر از جمله مباحثی است در سطح بین المللی مطرح است و امروز دشمنان با جنگ های ترکیبی به دنبال تحقق این مهم هستند.

,

معاون اجرایی فرماندهی سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: از مشخصات جنگ ترکیبی می توان به استفاده گسترده از ابزارهای مختلف متقارن و نامتقارن اشاره کرد.

,

منتشلو افزود: نظام جمهوری اسلامی در همه عرصه ها توانمند بوده و دارای نیروهای توانمندی است.

,

وی خاطرنشان کرد: در عرصه شناخت و رسانه مبحث روایت اول از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

,

منتشلو افزود: هرگاه دشمن روایت اول را داشته است برای ما هزینه های سنگینی را ایجاد کرده است.

,

وی اظهار داشت: ما از نظر فرهنگ مکتوب بسیار قوی هستیم اما در حوزه فرهنگ معمول با فرهنگ مکتوب فاصله داریم لذا باید برای نزدیکی فرهنگ معمول به فرهنگ اصیل مکتوب گام برداریم.

,

معاون اجرایی فرماندهی سپاه بیت المقدس کردستان اعلام کرد: در بخش پویانمایی «وحدت» به عنوان موضوع محوری برای تولید آثار و در بخش نرم افزارهای موبایلی نیز «گردشگری» به عنوان موضوع محوری تولید آثار در این رویداد معرفی می گردد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه