اخبار داغ

در افتتاحیه چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گیلان مطرح شد؛

اهمیت فضای مجازی به اندازه حیات انسان است/ ضرورت شناسایی و مطالعه هدفمند ایده و طرح های دشمن

اهمیت فضای مجازی به اندازه حیات انسان است/ ضرورت شناسایی و مطالعه هدفمند ایده و طرح های دشمن
معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه باید آسیب‌ها و تهدیدات در فضای مجازی شناخته شود، گفت: در فضای حقیقی آسیب ها و تهدیدات مشخص است اما در فضای مجازی این تهدید و موانع ان طور که باید مشخص نیست بنابراین خطر این فضا بیشتر از فضای حقیقی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش ۸دی، همایش افتتاحیه چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج گیلان صبح امروز با حضور گروه‌های شرکت کننده در تالار مرکزی شهر رشت برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
سجاد ستوده، مسئول سازمان فضای مجازی سپاه قدس گیلان در ابتدای این همایش اظهار داشت: این رویداد با هدف شناسایی نخبگان حوزه تولید محتوا در سه بخش بازی، اپلیکیشن های تلفن همراه و بازی برگزار می‌شود.
,
 
,
وی افزود: ۱۳تیم تخصصی در این رویداد حضور خواهند داشت و سه تیم اول در هفته سوم آذرماه در رویداد کشوری به عنوان نماینده گیلان حضور خواهند داشت.
,
 
,
برد با کشوری است که در حوزه تولید محتوا حرف اول را بزند
, برد با کشوری است که در حوزه تولید محتوا حرف اول را بزند,
 
,
ستوده گفت: امروز هر کشور که بتواند در حوزه تولید محتوا حرف اول را بزند در حوزه رسانه هم برنده خواهد شد.
,
 
,
مسئول سازمان فضای مجازی سپاه قدس گیلان ادامه داد: این رویداد در سه روز برگزار می‌شود و در این رویداد تلاش برای رسیدن محصول مهم است.
,
 
,
سرهنگ پاسدار احمدرضا منشوری، معاون هماهنگ‌ کننده سپاه قدس گیلان نیز در مراسم افتتاحیه این رویداد تخصصی اظهار کرد: اهمیت فضای مجازی به اندازه حیات انسان است. در این فضای جهانی دروغگویان جولان می‌کنند و انسان در این وادی به واسطه افکار ضد بشریت فراوان گمراه می‌شود.
,
 
,
وی افزود: دشمن در فضای مجازی شکارچیانی دارد که طعمه های لذیذی برای جوانان و نوجوانان فراهم کرده است و ما باید جلوی نفوذ و ضربه زدن به جوانان و نوجوانان را بگیریم. دشمن ذهن ها را آشفته می‌کند و برای دانشجویان و دانش آموزان خستگی فکری و آشفتگی ایجاد می‌کند.
,
 
,
ما آنگونه که فکر می کنیم عمل خواهیم کرد
, ما آنگونه که فکر می کنیم عمل خواهیم کرد,
 
,
منشوری ادامه داد: باید استعدادها بروز کند و شناخته شود و ما در فضای مجازی از نظر فکری به قدرت برسیم زیرا چگونگی تفکر مقدم بر عمل است و ما آنگونه که فکر می کنیم عمل خواهیم کرد؛ بنابراین باید به سمت و سویی برویم که باور کنیم که «ما می توانیم».
,
 
,
باید آسیب‌ها و تهدیدات در فضای مجازی شناخته شود
, باید آسیب‌ها و تهدیدات در فضای مجازی شناخته شود,
 
,
معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بهترین کار، کاری است که تأثیرگذاری آن بر روی مخاطب بیشتر باشد و باید آسیب‌ها و تهدیدات در فضای مجازی شناخته شود، گفت: در فضای حقیقی آسیب ها و تهدیدات مشخص است اما در فضای مجازی این تهدیدها و موانع مشخص نیست بنابراین خطر این فضا بیشتر از فضای حقیقی است.
,
 
,
وی تأکید کرد: باید نقشه و طرح دشمن در فضای مجازی شناخته و مطالعه شود. باید فهمید دشمن برای شکار نوجوانان و جوانان چه طرح و ایده‌ای دارد. اگر این کار انجام شد کارها هدفمند خواهد شد.
,
 
,
منشوری با اشاره به مبنای اصول فکری افراد فعال در حوزه تولید محتوای دیجیتال گفت: اگر مبنا فرهنگ محور باشد محتوای درستی تولید می شود اما اگر اقتصادی باشد فرهنگ در بازار نامردمان به حراج گذاشته می شود.
,
 
,
معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دغدغه اصلی فعالان حوزه تولید محتوای فضای مجازی باید فرهنگ باشد افزود: درک درست شرایط فعلی جامعه در تولید محتوای فاخر و درست بسیار مهم است.
,
 
,
وی با اشاره به موضوعات ویژه بخش بازی های تلفن همراه گفت: قرآن عترت، اقتدار ایران، سبک زندگی، بازی های آموزشی، گردشگری، خدمات شهری، سلامت و ورزش از موضوعات در نظر گرفته شده برای این بخش است.
,
 
,
منشوری افزود: نهضت سردار جنگل، ایران قوی، افزایش جمعیت، کاهش طلاق، کاهش مهاجرت روستا به شهر و جهاد و خدمت و سبک زندگی از موضوعات ویژه بخش پویانمایی این رویداد است.
,
 
,
معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان بیان کرد: موضوعات بخش اپلیکیشن و نرم افزارها شامل قرآن و عترت، جهاد، خدمت، گردشگری، خدمات شهری، ورزش و سلامت، سبک زندگی، آموزش و تربیت است.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه