اخبار داغ

مسئول سینمای جوان استان:

دوره ۷ماهه فیلمسازی در استان لرستان برگزار می‌شود

دوره ۷ماهه فیلمسازی در استان لرستان برگزار می‌شود
مرادی گفت: دوره آموزشی ۷ماهه فیلمسازی به صورت رایگان در استان لرستان برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک با بیان اینکه نام‌نویسی دوره آموزشی ۷ماهه فیلمسازی در انجمن سینمای جوانان استان لرستان به صورت رایگان انجام می‌گیرد اظهارداشت: انجمن سینمای جوانان استان لرستان با بیش از ۳۸ سال تجربه در آموزش فیلمسازی، دوره جدید فیلمسازی بلند مدت حضوری خود را پس از وقفه دوران کرونا برگزار می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی با اشاره به اینکه این دوره در سه گام آموزشی برگزار می‌‌شود افزود: گام نخست شامل کارگاه تجربه، آشنایی با سینما و عکاسی است.

,

مسئول سینمای جوان لرستان گام دوم را شامل کارگاه ایده تا فیلمنامه، کارگردان، فیلم برداری، تدوین، صدابرداری، نشست فیلم کوتاه و گفت‌وگو و کارگاه تدوین و صداگذاری دانست و عنوان کرد: در گام سوم نیز کارگاه فیلم‌سازی داستانی، کارگاه فیلم‌سازی مستند، کارگاه فیلم‌سازی تجربه‌گرا برگزار و همچنین در طول دوره نشست‌های فرهنگی پژوهشی نیز اجرا می‌شود.

,

وی گفت: هنرجویانی که در این دوره شرکت می‌کنند برای تولید فیلم پایان دوره از امکانات‌ و تجهیزات رایگان فیلمسازی بهره‌مند می‌شوند و پس از کسب نمره قبولی و تایید فیلم‌ آنها از سوی معاونت آموزش و پژوهش انجمن سینمای جوانان ایران گواهینامه معتبر فیلمسازی دریافت می‌کنند.

,

مرادی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان جهت نام‌نویسی می‌توانند همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۳ ظهر و ۱۶ الی ۱۹ عصر به دفتر انجمن سینمای جوانان لرستان واقع در خرم‌آباد- میدان کیو مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۰۶۶۳۳۲۲۴۸۲۹ و ۰۹۳۹۳۶۷۷۱۷۶ تماس بگیرند.

,

وی این دوره آموزشی فیلمسازی را یک فرصت استثنایی برای علاقه‌مندان دانست و تصریح کرد: مهلت ثبت نام دوره هفت ماهه فیلمسازی تا چهارشنبه دوم آذر ماه تمدید شده است.

,

مسئول سینمای جوان لرستان اظهارداشت: در راستای عدالت آموزشی، شهریه این دوره آموزشی برای شرکت کنندگان لرستان و چند استان دیگر توسط ریاست سازمان سینمایی کشور و مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران حذف شده است.

,

وی افزود: انجمن سینمای جوانان ایران به‌‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز آموزش و تولید فیلم کوتاه در کشور طی بیش از چهار دهه فعالیت مستمر در سراسر کشور کارنامه موفقی از خود به جای گذاشته است.

,

مرادی عنوان کرد: سینمای جوان بستری جهت توسعه سینمای ملی با مأموریت مشخص در قالب و ظایف مدون، مسیری برای کشف استعدادهای درخشان و تربیت نیروی انسانی از بین جوانان میهن اسلامی ( از طریق دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران در سراسر کشور) شرایط را برای تأمین نیاز کشور فراهم می‌کند و این تفکر سبب شد که انجمن با سازمانی مشخص شروع به فعالیت کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه