اخبار داغ

فرمانده سپاه روح الله:

۹۰۰ بسته معیشتی در رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در شازند توزیع می شود

۹۰۰ بسته معیشتی در رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در شازند توزیع می شود
اکبری گفت: امروز به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در سطح شهرستان شازند آغاز شد و اجرای رزمایش کمک مومنانه یکی از محورهای مهم این رزمایش است که ۹۰۰ بسته کمک مومنانه به ارزش هر بسته ۷۰۰ هزار تومان بین ولی نعمتان انقلاب و به شکل محله محور توزیع خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  دیارآفتاب؛ رشید اکبری فرمانده سپاه ناحیه شازند در آیین رزمایش کمک مومنانه شهرستان شازند با حضور فرمانده سپاه روح الله به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج اظهار داشت: به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج بیش از ۲۰۰ برنامه با ۴۰ عنوان برنامه در سطح شازند پیش بینی شده که مهمترین رویکرد برنامه ها خدمت رسانی به مردم ، رفع محرومیت زدایی و جهاد تبیین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
 
,
وی افزود: با توجه به‌ اینکه امیدآفرینی یکی از ضرورت های مهم امروز کشور است جهادگران بسیجی در سطح شازند محور فعالیت های خود را امیدآفرینی گذاشته اند و در سطح شهرستان شازند ۸۷ گروه جهادی فعالیت می کنند که در عرصه های سازندگی، محرومیت زدایی، بهداشت و درمان ، اشتغال زایی، اقتصاد مقاومتی، نهضت کمک مومنانه، آموزشی و فرهنگی نقش آفرینی می کنند.
,
 
,
سرهنگ اکبری ادامه داد: توزیع بیش از ۴۵ هزار بسته معیشتی در قالب نهضت کمک مومنانه و در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری یکی از اقدامات مهم جهادگران بسیجی در سطح شازند است.
,
 
,
وی بیان کرد: امروز به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در سطح شهرستان شازند آغاز شد و اجرای رزمایش کمک مومنانه یکی از محورهای مهم این رزمایش است که ۹۰۰ بسته کمک مومنانه به ارزش هر بسته ۷۰۰ هزار تومان بین ولی نعمتان انقلاب و به شکل محله محور توزیع خواهد شد.
,
انتهای پیام 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه