اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد:

۱۷ گروه جهادی به مناطق محروم بروجرد اعزام شدند

۱۷ گروه جهادی به مناطق محروم بروجرد اعزام شدند
حسنوند گفت: ۱۷ گروه جهادی به مناسبت هفته بسیج به مناطق محروم شهرستان بروجرد اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، سرهنگ احمد حسنوند امروز در همایش جهادگران فاطمی که در ناحیه مقاومت بسیج بروجرد برگزار شد اظهار داشت: به مناسبت هفته بسیج ۱۷ گروه جهادی در عرصه های مختلف به مدت ۱۰ روز به مناطق محروم بروجرد اعزام می شوند و خدمات مختلف را ارائه می دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  سفیر افلاک,

وی افزود: مردم ایران بسیجیان را دوست دارند و دشمن نگران محبوبیت بسیج در بین ملت است و این در حالیست که عزت و عظمت بسیج روز به روز در حال افزایش است.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد عنوان کرد: بسیج امروز نه فقط در کشور ایران بلکه در کشورهای دیگر الگویی موفق است و با الگوگیری از بسیج توانسته اند در مقابل توطئه های دشمن بایستند.

,

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی نیز در این همایش گفت: زمین بدون عبد صالح، تاریک و بی ثمر است و خدا فلسفه آفرینش را چنان قرار داده که عبد صالح روی زمین باشند.

,

وی تصریح کرد: امام(ره) هر واژه ای را با فکر بیان می کرد که فلسفه اسلامی است و فتح الفتوح انقلاب تربیت نیروهای مخلص است.

,

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آمریکا از حضور بسیجیان می ترسد و روایت نادرستی که تحویل می دهند به خاطر تو دهنی است که از بسیج خورده اند، هزینه های زیادی کردند تا با این مکتب مبارزه کنند و این علت عصبانیت دشمن است.

,

وی بیان کرد: آمریکا تلاش مذبوحانه می کند چون می بیند ایرانی که بیش از ۴۰ سال با آن دشمنی می ورزند حتی یک قدم عقب نشینی نکرده است و کشوری را که در زمان جنگ تحریم کردند امروز در پیشرفت موشکی ممتاز است.

,

گودرزی گفت: ایران با تفکر بسیجی در حوزه های مختلف حرف برای گفتن دارد و کار بسیجیان این است که روایت درست را نشان می دهند.

,

وی با بیان اینکه شتاب تحولات بالاست و نظام هوشمند عمل می کند اظهارداشت: بسیج همیشه در شرایط سخت در میدان بوده است و اگر بسیج نباشد امنیت نداریم و به دنبال آن پیشرفت هم نداریم که در این راستا تفکر جهادی از اهداف بسیج است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه