اخبار داغ

ایران - انگلیس با حضور ویژه مسئولان برکنار شده؛

جام جهانی فوتبال| توریست‌های کت‌وشلوارپوش؛ میهمان VIP فدراسیون در استادیوم خلیفه!

جام جهانی فوتبال| توریست‌های کت‌وشلوارپوش؛ میهمان VIP فدراسیون در استادیوم خلیفه!
سفر برخی از مدیران فدراسیون فوتبال به قطر، حاشیه‌های زیادی را در پی داشت.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال روز گذشته پس از ماه‌ها انتظار و هیجان، بالاخره در استادیوم البیت شهر الخور قطر و با برگزاری مراسم افتتاحیه‌ای باشکوه پیش از مصاف قطر و اکوادور، رسماً شروع شد و جهان به مدت یک ماه تب فوتبال به خود گرفت.

, جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال,

فدراسیون‌های فوتبال هر کشور برای بازی تیم‌های ملی خود بنا بر تصمیم کمیته برگزاری مسابقات جام جهانی، می‌توانند تعدادی میهمان عموماً از بین مسئولان فدراسیون، مدیران باشگاه‌ها، اسطوره‌های فوتبال کشور و یا برخی از چهره‌های سیاسی، فرهنگی و یا اجتماعی دعوت کرده و به آن‌ها شانس حضور در استادیوم برگزاری بازی را بدهند.

, جام جهانی, فوتبال ,

از آن جایی که تعداد این سهمیه‌ها چندان گسترده هم نیست و همیشه با محدودیت‌هایی روبه‌رو بوده، مسبوق به سابقه است که بسیاری از مدیران فدراسیون فوتبال برای حضور در استادیوم جام جهانی و تماشای بازی‌های تیم ملی از نزدیک به هر آب و آتشی بزنند که راهی کشور جام جهانی شوند.

, فوتبال , جام جهانی ,

در همین راستا عصر روز گذشته هم خداداد افشاریان، محمدرضا ساکت و بهرام رضائیان؛ اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال به همراه برخی از رؤسای هیأت‌های فوتبال استانی مانند استان تهران و گیلان و سرپرست فعلی و پیشین سازمان لیگ فوتبال ایران از طریق فرودگاه بین‌المللی تهران راهی دوحه شده‌اند.

, فوتبال , فوتبال ,

اگر چه در علت سفر اعضای هیأت رئیسه هم پرسش‌های زیادی وجود دارد اما این که حیدر بهاروند، سرپرست سابق سازمان لیگ و عضو برکنار شده هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال توسط AFC با چه سمت و مسئولیتی به دوحه اعزام شده تا رایگان به تماشای بازی‌های تیم ملی در جام جهانی بنشیند، جای انتقاد بسیاری خواهد داشت.

, جام جهانی,

هزینه‌های اعزام مسئولان فدراسیون فوتبال به دوحه بدون شک برعهده خود فدراسیون خواهد بود اما وقتی که فدراسیون فوتبال در تأمین هزینه‌های اعزام و اسکان خبرنگاران و اهالی رسانه به جام جهانی هم ناتوان بوده و این مسئله را به وزارت‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان محول کرده، چگونه برای مسئولان سابق خود خرج می‌کند؟

, فوتبال , فوتبال , جام جهانی,

همین مسئله که یاور همیشگی مهدی تاج و از نزدیک‌ترین افراد به حلقه ابتدایی رئیس فدراسیون فوتبال بدون هیچ سِمت فعالی در فدراسیون فوتبال راهی دوحه شده تا توریست فوتبال ایران در جام جهانی باشد، قطعاً فشارها علیه تاج و مجموعه فدراسیون را در افکار عمومی افزایش خواهد داد.

, فوتبال, فوتبال , فوتبال , جام جهانی,

تیم ملی فوتبال ایران در بازی عصر امروز مقابل انگلستان، بیش از همیشه به حمایت‌های پرشور هواداران ایرانی نیاز دارد اما فدراسیون تصمیم گرفته تا برای این جدال حساس، توریست‌های بی‌مسئولیت کت‌وشلوارپوش که هیچ آورده‌ای جز بدهی و ضرر برای فوتبال ایران نداشته‌اند را میهمان ویژه جام جهانی کند.

, فوتبال , فوتبال , جام جهانی,

بیشتر بخوانید؛

, بیشتر بخوانید؛, , جام جهانی فوتبال| حضور وزیر ورزش و جوانان در اردوی ایران قبل از بازی با انگلیس, جام جهانی فوتبال| حضور وزیر ورزش و جوانان در اردوی ایران قبل از بازی با انگلیس,
 
, , جام جهانی فوتبال| آخرین تمرین ایران با چاشنی فضای امنیتی!/ تذکرات جدی کی‌روش به بازیکنان, جام جهانی فوتبال| آخرین تمرین ایران با چاشنی فضای امنیتی!/ تذکرات جدی کی‌روش به بازیکنان]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه