اخبار داغ

این‌جا آمده‌ایم که فوتبال بازی کنیم؛

تاج: ۶۰۰ ایرانی در استادیوم هوادار تیم ملی هستند/ مصدومی نداریم و به نتیجه امیدواریم

تاج: ۶۰۰ ایرانی در استادیوم هوادار تیم ملی هستند/ مصدومی نداریم و به نتیجه امیدواریم
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: خیلی امیدوار هستم که در این بازی نتیجه بگیریم.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا از دوحه؛ مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در فاصله کم‌تر از ۲ ساعت تا آغاز دیدار ایران و انگلیس در چارچوب گروه B رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی مهمی داریم و برای اولین‌بار است که در جام جهانی با این تیم روبرو می‌شویم. کی‌روش امیدوار هست و بازیکنان نیز سرحال هستند و امیدوارم که اتفاق خوبی رقم بخورد.

,

 

,

او درباره ایرانی‌های حاضر در قطر بیان داشت: حدود ۶۰۰ نفر ایرانی‌ داخل قطر حضور دارند. ما حدود ۲۰ هزار نفر هم داریم اما حدود ۶۰۰ نفر، کسانی هستند که پرچم دست‌شان گرفتند و می‌خواهند تشویق کنند.

,

 

,

تاج درباره پیش‌بینی‌اش درباره نتیجه بازی ایران و انگلیس عنوان داشت: من هم خیلی امیدوار هستم که در این بازی نتیجه بگیریم. ما داریم درباره آن چیزی که دل‌مان است، صحبت می‌کنیم و این که چه اتفاقی می‌افتد، بحث دیگری است. تیم ملی سرحال است.

,

 

,

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی بازیکن مصدوم دارد؟ تاکید داشت: مصدومی نداریم و شرایط خوب است. شرایط سردار آزمون خوب است و بستگی دارد که آقای کی‌روش از چه کسی استفاده کند.

,

 

,

تاج در پاسخ به این سوال که نظر شما درباره واکنش‌های کی‌روش به سوالات مطرح شده خبرنگاران در کنفرانس‌های مطبوعاتی چیست؟ گفت: من ارزیابی مثبتی دارم. کی‌روش کارش را بلد است و سیاست را تا اندازه زیادی می‌شناسد و اگر هم صحبت نمی‌کند، این را می‌دانم که شناخت خوبی از سیاست دارد. فیفا موضع منطقی‌ای نسبت به جریانات و سوالات داشته. ما اینجا آمدیم تا فوتبال بازی کنیم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه