اخبار داغ

نماینده خرم آباد:

راه اندازی مجدد کارخانه صدر فولاد خرم آباد/ مواد اولیه تولید تامین شد

راه اندازی مجدد کارخانه صدر فولاد خرم آباد/ مواد اولیه تولید تامین شد
ویسکرمی با اشاره به راه اندازی مجدد کارخانه صدر فولاد خرم آباد گفت: مواد اولیه برای تولید در این کارخانه تامین شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد ویسکرمی در گفتگو با خبرنگار سفیر افلاک، در رابطه آخرین وضعیت کارخانه صدر فولاد خرم آباد اظهار داشت: یکی از واحدهای تولیدی که از سال ۹۶ تاکنون تعطیل شده بود، کارخانه صدر فولاد است که از مدتها قبل پیگیری های لازم برای احیای این واحد انجام گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: البته اختلافی بین شرکت پیمانکار و مالک وجود داشته است که مشکل حقوقی در دست بررسی قرار دارد اما تلاش ها برای راه اندازی مجدد کارخانه بود.

,

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس عنوان کرد: هم اکنون با پیگیری و اقدامات انجام شده، براساس گفته مالک مواد اولیه مورد نیاز این واحد تامین شده است و کوره را روشن کرده اند تا ابتدا مرحله تست را انجام دهند که بعد از تست و تولید آزمایشی، این واحد رسما فعالیت خود را آغاز می کند.

,

وی بیان کرد: مطالبه اصلی، راه اندازی این واحد بود که پس از پنج سال تعطیلی، بر روی ریل راه اندازی قرار گرفته و با راه اندازی ۲۰۰ نفر مشغول به کار می شوند البته با توسعه بخش ذوب، اشتغال بیشتری ایجاد می شود.

,

ویسکرمی با اشاره به بدهکاری این واحد به برخی از دستگاه ها گفت: قرار شد که بدهکاری این واحد به شرکت هایی از جمله برق و یا دستگاه های دیگر بعد از تولید پرداخت شود و تا زمانی که این واحد به تولید نرسیده است، دستگاه های مطالبه گر صبر کنند تا این واحد بتواند به درآمدزایی برسد و بدهی ها را پرداخت کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه