اخبار داغ

با حضور پرشور مردم؛

پیکر شهید «میلاد بیرانوند» در بروجرد تشییع شد

پیکر شهید «میلاد بیرانوند» در بروجرد تشییع شد
پیکر شهید میلاد بیرانوند با حضور پرشور مردم ولایتمدار و شهیدپرور بروجرد تشییع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، با حضور پرشور مردم ولایتمدار و شهیدپرور بروجرد امروز سه شنبه پیکر شهید میلاد بیرانوند از ماموران نیروی انتظامی در بروجرد تشییع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد در مراسم تشییع شهید بیرانوند اظهار داشت: شهیدان امنیت، در راه حفظ امنیت جان خود را فدا می‌کنند و بر گردن همه ما حق بزرگی دارند که ما هم وظیفه داریم راه شهدا را ادامه دهیم.

,

وی افزود: در اغتشاشات اخیر بسیاری از معاندان و ضد انقلاب علیه جمهوری اسلامی اقدام کردند و همه دشمنی دشمنان به این برمی‌گردد که آنها تاب دیدن پیشرفت‌های ایران را ندارند و از همین رو به دنبال توطئه هستند تا بتوانند کشور را ناامن کنند.

,

امام جمعه بروجرد عنوان کرد: امروز ایران در صنعت موشکی در جهان قدرتمند است و همین پیشرفت‌ها دشمن را عصبانی کرده است، همچنین ایران طی این سال‌ها در برابر استکبار ایستاده و اجاره نمی‌دهد توطئه های آنان از جمله تجزیه رخ دهد.

,

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: در اغتشاشات اخیر برخی افراد فریب خورده همنوا و همصدا با دشمنان شدند و برای نا امن کردن کشور دست به توطئه‌هایی زدند ولی دشمنان بدانند تا روحیه شهادت طلبی در این کشور وجود دارد آنان هیچگاه به اهداف خود نمی‌رسند.

,

استواریکم شهید بیرانوند صبح روز ۲۹ آبان ماه توسط سارقان به فیض شهادت نائل آمد و پیکر شهید امروز در بروجرد تشییع و برای خاکسپاری به آرامستان روستای قلعه علی بخش چغابل، بیرانشهر منتقل شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه