اخبار داغ

کاربران فضای مجازی خبر از احتمالی بزرگ می‌دهند؛

بمب خبری در اردوی تیم ملی ایران؛ مهدی طارمی، جانشین کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد؟!

بمب خبری در اردوی تیم ملی ایران؛ مهدی طارمی، جانشین کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد؟!
تعیین جانشین کریستیانو رونالدو در تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس به بمب خبری این روزها تبدیل شده است.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی دنیای فوتبال شب گذشته طی پستی اینستاگرامی از توافق دوطرفه‌اش با باشگاه منچستریونایتد انگلستان برای جدایی خبر داد و نوشت: در پی مذاکره با باشگاه منچستریونایتد ما توافق کردیم که به قرارداد خودمان پایان دهیم. من عاشق منچستریونایتد و طرفدارانش هستم؛ این مسئله هیچ وقت پایان نمی‌پذیرد. به نظرم زمان خوبی بود تا به دنبال چالش جدیدی بگردم. بهترین‌ها را برای منچستریونایتد آرزو می‌کنم.

,

رونالدو که پس از گذراندن دورانی نه‌چندان موفق در باشگاه یوونتوس ایتالیا به باشگاه سابقش یعنی شیاطین سرخ پیوسته بود، پیش از آغاز رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مصاحبه‌ای جنجالی پیرامون شرایط باشگاه منچستریونایتد داشت که همین مسئله باعث جدایی او از تیم انگلیسی شد.

,

جدایی ابرستاره فوتبال دنیا حالا باعث به‌وجود آمدن یک شایعه جذاب برای فوتبال ایران شده. تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برابر انگلیس با نتیجه ۲ به ۶ شکست خورد که هر دو گل ایران توسط مهدی طارمی به ثمر رسید؛ مهاجمی که با این دو گل به عنوان بهترین گلزن تاریخ ایران در جام‌های جهانی دست یافت.

,

پس از این بازی وب‌سایت Thepeoplesperson که به باشگاه انگلیسی نزدیک است، نوشت: «طارمی در حال حاضر در ۱۳ بازی ۶ گل زده و ۵ پاس گل داده که اساساً در هر بازی یک گل زده. از این نظر، طارمی شباهت زیادی به هری کین دارد و از آنجایی که یونایتد مدت‌هاست که هوادار این بازیکن تاتنهام بوده، علاقه شیاطین سرخ به وی می‌تواند بسیار منطقی باشد.»

,

طارمی: بهترین دوران فوتبالم را پشت سر می‌گذارم/ نمی‌توانم بگویم من بهترم یا هری کین!

, طارمی: بهترین دوران فوتبالم را پشت سر می‌گذارم/ نمی‌توانم بگویم من بهترم یا هری کین!,
این وب سایت همچنین با بیان اینکه طارمی در سن ۳۰ سالگی راهی طولانی برای رسیدن به اوج داشته و در سال ۲۰۱۹ با قراردادی با ریو آوه در پرتغال به اروپا رفت، نوشت: «تنها یک سال طول کشید تا پورتو بتواند طارمی را جذب کند و آنها مطمئناً با بازیکن شماره ۹ که ۶۲ گل به ثمر رساند و ۴۳ پاس گل در ۱۱۵ بازی برای پورتو داده، پاداش خوبی را درو کرده‌اند. با توجه به اینکه کریستیانو رونالدو در حال خروج است و یونایتد در خط حمله گزینه‌های کمی دارد، طارمی بازیکنی است که احتمالاً تأثیر فوری بر تیم اریک تن هاگ خواهد گذاشت. شیاطین سرخ فاقد بازیکنی با مشخصات او هستند.»
,
 
,
هواداران منچستر یونایتد در فضای مجازی هم به تمجید از طارمی پرداخته‌اند و او را گزینه‌ای مناسب برای ترمیم پیکان هجومی شیاطین سرخ دانسته‌اند. اکنون مهدی ایرانی به بمب خبری این روزهای لیگ برتر انگلیس تبدیل شده اما باید منتظر ماند و دید که آیا پس از جام جهانی باشگاه پورتو به وی اجازه جدایی می‌دهد یا خیر.
,
 
,
بیشتر بخوانید؛
, بیشتر بخوانید؛,
 
, , , طارمی: بهترین دوران فوتبالم را پشت سر می‌گذارم/ نمی‌توانم بگویم من بهترم یا هری کین!, طارمی: بهترین دوران فوتبالم را پشت سر می‌گذارم/ نمی‌توانم بگویم من بهترم یا هری کین!,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه