اخبار داغ

دقایقی پیش:

رئیسی وارد شهرستان اسلامشهر شد

رئیسی وارد شهرستان اسلامشهر شد
رئیس جمهور کشورمان دقایقی پیش و در ادامه سفرهای استانی خود، وارد اسلامشهر از شهرستان‌های استان تهران شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح امروز و در ادامه سفرهای استانی خود میهمان مردم اسلامشهر از شهرستان‌های استان تهران شد و علاوه بر بازدید از پروژه‌های عمرانی این شهرستان، در دیداری مردمی با اقشار مردم این شهرستان دیدار خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
 
,
بازدید از پروژه بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی در حال احداث در اسلامشهر از برنامه‌های کاری سفر رئیس جمهور در این شهرستان است.
,
 
,
رئیسی در ادامه برنامه کاری یک روزه خود در سفر به اسلامشهر با حضور در جلسه شورای اداری این شهرستان، در جریان مهمترین موضوعات و اولویت‌ها در اسلامشهر قرار گرفتنه و مصوباتی را به منظور رفع برخی مشکلات و گره‌ها و سرعت بخشیدن به روند اجرای پروژه‌ها و خدمت‌رسانی به مردم اسلامشهر به تصویب می‌رساند.
,
 
,
گفتنی است، رئیس جمهور کشورمان چندی پیش نیز میهمان مردم شهرستان پاکدشت از دیگر شهرستان‌های استان تهران بود و در برنامه کاری مشابه علاوه بر دیدار مردمی، بازدید از پروژه‌های عمرانی و تصویب مصوباتی برای رفع موانع پیش روی اجرای آن‌ها و حضور در جلسه شورای اداری پاکدشت را در برنامه کاری خود داشت.
,
 
,
لازم به ذکر است، رئیس جمهور در دور دوم سفرهای استانی خود علاوه بر پیگیری چگونگی اجرای مصوبات دور نخست سفرها، برنامه‌های کاری جدیدی را متناسب با نیازها، ظرفیت‌ها و مشکلات هر استان در دستور کار قرار می‌دهد.
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه