اخبار داغ

گزارش خبرنگار دانا از دوحه؛

جام جهانی فوتبال| برگزاری آخرین تمرین تیم ملی پیش از مصاف با ولز/ بازگشت خاص بیرانوند؛ بگو و بخند کی‌روش با تاج!

جام جهانی فوتبال| برگزاری آخرین تمرین تیم ملی پیش از مصاف با ولز/ بازگشت خاص بیرانوند؛ بگو و بخند کی‌روش با تاج!
آخرین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از مصاف با ولز در کمپ الریان صورت گرفت.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا از قطر؛ آخرین جلسه تمرینی تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از مصاف ظهر فردا با تیم ملی فوتبال ولز در دومین دیدار مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال، از ساعت ١١:٣٠ به وقت محلی در کمپ الریان با حضور نمایندگان رسانه‌های گروهی صورت گرفت.

,

علی‌رضا بیرانوند که در بازی ایران مقابل انگلیس از ناحیه بینی دچار شکستگی شده بود، پس از ۲ روز غیبت در تمرین امروز یوزهای پارسی شرکت داشت. بیرانوند در این تمرین با محافظی ویژه روی صورت و کلاهی بر سرش به تمرین اختصاصی با مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی پرداخت تا با این شرایط احتمال حضور خود در بازی با ولز را افزایش دهد.

,

, ,

کارلوس کی‌روش قبل از شروع تمرینات تاکتیکی در میانه میدان همراه با دستیاران خود مشغول صحبت بود و در ادامه به تنهایی و از نزدیک تمرین تیم ملی را زیر نظر گرفت. مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران نیز با اندکی تاخیر در تمرین تیم ملی ایران حضور یافت.

,

رئیس فدراسیون فوتبال که امروز به استقبال سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان رفته بود؛ در جلسه تمرینی امروز تیم ملی فوتبال حضور داشت و دقایقی به همراه پزشک تیم ملی با کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی یوزهای پارسی به بگو و بخند و خوش و بش پرداخت.

,

بازی آقاوسط در ۳ گروه بین بازیکنان و پاسکاری‌های دو به دو و پرتاب اوت به سمت یکدیگر از دیگر برنامه‌های تمرینی ۱۵ دقیقه نخست تیم ملی بود که رسانه‌های خارجی نیز در این تمرین حضور پررنگی را داشتند. نمایندگان امنیتی فیفا هم پس از زمان تعیین شده، از خبرنگاران خواستند تا محل تمرین را ترک کنند.

,

علی‌رضا جهان‌بخش، وینگر باتجربه و کاپیتان سوم تیم ملی فوتبال کشورمان در این نوبت تمرینی هم با دست بانداژ شده حضور داشت و به تمرین پرداخت.

,

بیشتر بخوانید؛

, بیشتر بخوانید؛, , کی‌روش: به کسانی که بازیکنان تیم ملی را تخریب کرده‌اند، تبریک می‌گویم!, کی‌روش: به کسانی که بازیکنان تیم ملی را تخریب کرده‌اند، تبریک می‌گویم!,
 
, , جام جهانی فوتبال| کی‌روش با تاخیر آمد/ آزمون در کنار بازیکنان اصلی، انگیزه عابدزاده, جام جهانی فوتبال| کی‌روش با تاخیر آمد/ آزمون در کنار بازیکنان اصلی، انگیزه عابدزاده]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه