اخبار داغ

فرمانده سپاه خلیل آباد خبر داد؛

برگزاری بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج در خلیل آباد / جوانان باید برای تحقق جنبه های مردم سالاری دینی نقش آفرینی کنند

برگزاری بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج در خلیل آباد / جوانان باید برای تحقق جنبه های مردم سالاری دینی نقش آفرینی کنند
سرهنگ مقدم با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری باید جوانان در عرصه های مختلف برای تحقق جنبه های مردم سالاری دینی نقش آفرینی کنند، گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده بیش از 100 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان خلیل آباد برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ محمدحسن مقدم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلیل آباد در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: امروزه با توجه به شرایطی که در کشور وجود دارد، جهاد تبیین بر عهده رسانه ها است و دشمن بیش از هر زمانی تلاش می کند تا رسانه ها را با خود همراه کند ولی اکثر رسانه ها انقلابی عمل کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه هفته بسیج هم فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای نظام و خدمات بسیج و ظرفیت های تشکیلات مردم پایه بسیج برای مردم است، خاطرنشان کرد: بسیجیان همیشه در تمام صحنه ها و سختی ها پای نظام و انقلاب ایستاده اند و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلیل آباد با تاکید بر اینکه مشکلات معیشتی به دلیل تحریم و عملکرد برخی از مسئولان وجود دارد و باید برطرف شود ولی بین اعتراض و اغتشاش تفاوت وجود دارد، تصریح کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز داریم تا مردم به ویژه جوانان در عرصه های مختلف برای تحقق جنبه های مردم سالاری دینی نقش آفرینی کنند.

,

وی با اشاره به اینکه هفته بسیج همچنین فرصت مناسبی برای یادآوری و گرامیداشت فداکاری ها و جانفشانی های افرادی است که در این راه ایستادند و برای پیروزی انقلاب اسلامی از خون و جانشان گذشتند، اذعان کرد: برنامه های هفته بسیج در سال جاری با عنوان " بسیج خدمتگزار ملت ایران" برگزار می شود.

,

مقدم با بیان اینکه بیش از 100 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان خلیل آباد برنامه ریزی و در حال اجرا است، عنوان کرد: غبارروبی گلزار مطهر شهداء، سرکشی و دیدار با خانواده معظم شهداء و ایثارگران، برگزاری یادواره های شهدای محله، خدمات رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار، انجام مسابقات متنوع ورزشی در سطح پایگاههای مقاومت بسیج، رزمایش گروه های جهادی و اعزام به مناطق محروم، ویزیت رایگان و... از جمله این برنامه ها خواهد بود.

,

وی همچنین تشریح کرد: برگزاری نشست های روشنگری، حضور میقات صالحین بسیجیان در نماز جمعه شهرستان، آیین اهدای خون توسط بسیجیان، رزمایش مواسات و کمک مومنانه و... از دیگر برنامه های هفته بسیج خواهند بود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه