اخبار داغ

رییس سازمان بورس:

انتقال مرکز آزمون بازار سرمایه به کرمانشاه در دستور کار قرار میگیرد

انتقال مرکز آزمون بازار سرمایه به کرمانشاه در دستور کار قرار میگیرد
مجید عشقی گفت: انتقال مرکز آزمون بازار سرمایه به استان کرمانشاه هم در دستور کار قرار میگیرد و باید برخی هماهنگی ها در داخل استان صورت گیرد و آمادگی لازم وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز مجید عشقی شامگاه امروز پنج شنبه در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمانشاه که در محل اتاق بازرگانی استان برگزار شد، اظهار داشت: از مقوله های مهمی که در سازمان بورس پیگیری می شود مباحث آموزشی است و این آمادگی را داریم که در صورت برگزاری کلاس های آموزشی در استان محتواهای آموزشی و استاد را در اختیار قرار دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار افزود: این آموزش ها می تواند در حوزه مدیران شرکت های خصوصی و دولتی در زمینه  تامین مالی، در زمینه عموم مردم برای افزایش سواد مالی و نیز در حوزه دانشجویان باشد.

,

این مسئول تصریح کرد: انتقال مرکز آزمون بازار سرمایه  به استان کرمانشاه هم در دستور کار قرار میگیرد و باید برخی هماهنگی ها در داخل استان صورت گیرد و آمادگی لازم وجود دارد.

,

وی با بیان اینکه در سال گذشته مجوز ۱۶۰ صندوق سرمایه گذاری صادر و راه اندازی شده است، عنوان کرد: توسعه صندوق های سرمایه گذاری یکی از سیاست های سازمان بورس و ترویج سرمایه گذاری غیرمستقیم یکی از بحث های جدی در بازار سرمایه است و با توجه به اینکه سرمایه گذاری مستقیم ریسک ها متعددی تهدید در پی دارد با این روش سرمایه گذاری توسط افراد حرفه ای انجام می شود و بازار دچار تراکم نمی شود.

,

عشقی با اشاره به اینکه در دنیا عمده سرمایه گذاری ها مردم از طریق صندوق های سرمایه گذاری است، ادامه داد: اگر درخواستی برای تشکیل صندوق های سرمایه گذاری وجود داشته باشد این آمادگی را داریم که مجوزهای لازم را صادر کنیم.

,

این مسئول خاطر نشان کرد: پیشنهاد می شود اتاق بازرگانی یا یکی از بازوهای اقتصادی استان برای تامین مالی برخی از طرح ها با یکی از سکوهای تامین مالی فعلی قرار داد ببندد یا اینکه سکوی جدیدی ایجاد شود تا برای تامین مالی جمعی از آن استفاده شود و تامین مالی طرح های کوچک بعنی طرح هایی که نیازمند سرمایه گذاری تا ۲۵ میلیارد تومان هستند از طریق این سکوها تامین شود  و این ارتباط نزدیک موجب بالا رفتن سرعت کار خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه