اخبار داغ

آنچه در خطبه های نمازجمعه یاسوج مطرح شد؛

مشکلات کشور با اغتشاش حل نمی شود

مشکلات کشور با اغتشاش حل نمی شود
امام جمعه شهر یاسوج گفت: امروز با تحریف ها حوادث ماه های اخیر را به گردن نظام می اندازند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از صبح زاگرس امام جمعه یاسوج در خطبه های نمازجمعه این شهر با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی گفت: تقوا عاقلانه ترین و بهترین راه برای طی مسیر به سوی خداوند متعال است و اگر تقوا از دست رفت مسیر خوبی طی نخواهیم کرد، این راه سبب سوق انسان به بهشت و دوری از جهنم خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,  ,
امام جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه خداوند متعال راه بهشت و جهنم را نشان داده است،گفت: نفس و شیطان مسیر انسان را به گونه ای جلوه می دهد که انسان به سمت جهنم هدایت شود.
,
 
,
آیت الله حسینی به سالروز  تاسیس بسیج مستضعفین اشاره کرد و گفت: فرمان عمومی بسیج در ۵ آذر صادر شد تا مردم در خصوص امنیت کشور، جنگ، خدمت و آبادانی دنبال شود، در جنگ تحمیلی با ورود تفکر بسیجی و مردمی به جنگ برنامه های دشمن برای نابودی انقلاب و تجزیه کشور خنثی شد. 
,
 
,
امام جمعه یاسوج با تاکید بر نقش مردم در همه صحنه ها ادامه داد: در طول تاریخ  انقلاب اسلامی، دسیسه ها و دشمنی های مختلف بر علیه ملت ایران انجام شد که حضور و نقش آفرینی مردم سبب ایستادگی در برابر این هجمه شد، اگر در زمان حضرت امیر هم باشیم مردم نباشند حکومت داری بی فایده است در نبود مردم امام حسن و امام حسین علیه السلام به شهادت رسیدند  زیرا قرار نیست دنیا با معجزه اداره شود بلکه باید با وسایل و آثار دنیوی و با تاکید بر نقش مردم و تکیه بر آموزه های الهی حکومت داری کرد. 
,
 
,
وی به تحریف و جعل احادیث اشاره کرد و گفت: در زمان حضرت علی علیه السلام تحریف و جعل احادیث هجمه بر علیه آن  حضرت صورت گرفت تا مبانی دینی و ارزش های الهی منحرف شود امروز همچنین با تحریف واقعیت ها و وارونه سازی ها و ایجاد جنگ ترکیبی توسط دشمن در افکار و عقاید مردم بدبینی ایجاد می کنند.
,
 
,
امام جمعه شهر یاسوج یکی از مهمترین دلایل حمله دشمن به انقلاب اسلامی را ناشی از پیشرفت ها با تکیه بر ارزش دینی دانست و ادامه داد: امروز با تحریف ها حوادث ماه های اخیر را به گردن نظام می اندازند.
,
 
,
آیت الله حسینی بیان کرد: تلاش های مختلفی برای تکمیل پروژه های عمرانی صورت می گیرد و در برخی مواقع برخی کمبود های ناشی از اعتبارات سبب مشکلاتی می شود که در این شرایط برخی همه خدمات را زیرسوال می برند. 
,
 
,
وی با گریزی به ناتوانی رژیم پهلوی برای خدمت به مردم، تاکید کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد در زمان پهلوی از ابتدایی ترین امکانات محروم بود اما عده ای با تحریف در صدد بزک آن رژیم هستند.
,
 
,
آیت الله حسینی اغتشاش و تخریب اموال عمومی را خواست دشمن دانست و گفت: اغتشاش و آتش‌سوزی راه حل مشکلات نیست اما مطالبه دشمن است. 
,
 
,
وی افزود: حتی اگر کسانی دین و ولایت و انقلاب را قبول ندارد و به صرف اینکه ایرانی است باید به پیشرفت کشور ایران کمک کند و بداند با اغتشاش مشکلات کشور حل نمی شود.
,
 
,
انتهای پیام
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه