اخبار داغ

ورزشکاران سیستان و بلوچستان:

بسیج رمز اقتدار ملت و امنیت کشور است/ تفکر بسیجی، یاریگر ورزشکاران در عرصه های پیروزی

بسیج رمز اقتدار ملت و امنیت کشور است/ تفکر بسیجی، یاریگر ورزشکاران در عرصه های پیروزی
شماری از ورزشکاران سیستان وبلوچستان با بیان اینکه بسیج رمز مظهر اقتدار و امنیت کشور است، گفتند: بسیج نماد عزت ایران اسلامی و تجلی خدمت صادقانه در راستای پیشرفت، توسعه و امنیت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس شیبک، مربی تیم ملی ووشو ایران در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به مکتب بسیج بیان کرد: بسیج یک مکتب فکری و چارچوب علمی و عملی برای زندگی اجتماعی در این دنیای پرآشوب و فتنه است و بسیجی بودن یعنی آگاهی از رمز و راز این دنیای پرآشوب و آماده ساختن خود برای دست و پنجه نرم کردن با موانع و مشکلات و فراهم کردن شرایط یکسان بدون منت، پاک و زیبا در دنیایی سرشار از مسئولیت و تعهد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,

وی افزود: واژه بسیج؛‏ راهنما و چراغ هدایت مسئولین نیست، بلکه مسئولان برای خدمت بی‌ریا و خالص به بندگان خدا، با یکدیگر مسابقه می‌دهند.
 
شیبک تصریح کرد: در جامعه بسیجی، نه تنها از جنگ قدرت خبری نیست بلکه، افراد به دلیل اعتقاد به تصدی امور توسط شایسته‌ترینها، از زیر بار ریاست طفره می‌روند و دیگران را برخود مقدم می‌دارند، مانند هشت سال دفاع مقدس که حاضر نبودند فرمانده باشند بلکه در لباس یک بسیجی ساده و برادرانه خدمت کنند.
 
رییس کمیسیون ورزش وجوانان شورای اسلامی شهر زاهدان با بیان اینکه قناعت در مکتب بسیج، حرف اول را می‌زند،  ادامه داد: در مکتب بسیجی، نه تنها از حیف و میل، دزدی و اختلاس و سوء استفاده از امکانات عمومی به نفع خود و اقوام و نزدیکان خبری نیست، بلکه مسئولین  حکومتی مقیدند به هر نسبت که موقعیت و شغل بالاتری دارند، از امکانات وحقوق مادی کمتری برخوردار باشند نه اینکه چون مدیران بیش از دیگران زحمت می‌کشند، باید میزان برخورداریشان هم چندین و چند برابر زیردستان باشد.
 
وی اذعان کرد: در جامعه بسیجی، رشوه، پارتی بازی، زد و بند و توطئه، تبعیض و حق کشی جایی ندارد همه می‌توانند امیدوار باشند که برای رسیدن به حقوق خویش، از یاری دیگر شهروندان برخوردارند و نیازی نیست که برای به چنگ آوردن حق خود، بر چهره این و آن پنجه بکشند.
 
شیبک گفت: در جامعه بسیجی، هر کس داناتر، دانشمندتر، با تقواتر، قوی‌تر و خوش‌ اخلاق‌تر باشد صلاحیت بیشتری برای تکیه زدن بر صندلی مسئولیت را خواهد داشت، چاپلوسان، تملق گویان و عناصر قومیت گرا و حزبی نمی توانند وارد سیستم دولتی و حکومت شوند و امیدواریم مسئولین ما فکر  بسیجی داشته باشند وازمکتب بسیجی پیروی کنند تا مردم همیشه درکنار آنها برای آبادانی و سرافرازی کشور در تلاش باشند.
 
بسیج رمز اقتدار ملت و امنیت کشور است
 
محمد رسول ذورقی، کمک داور فوتبال در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: بسیج یک حس مشترک برای همه مردم ایران و ایرانی آباد است و قرار گرفتن در این راه به نوعی لبیک به سخنان امام خمینی (ره) است.
 
وی با بیان اینکه بسیج رمز اقتدار ملت و امنیت کشور است، گفت: بسیج لشکر مخلص خداست این سخن از امام راحل جمله پرمعنا و پر مفهوم تداعی کننده وجود جمعی از ارزشمندترین، برگزیده‌ترین و نورانی‌ترین انسان‌هاست که فکرشان، تصمیمشان، گفتارشان و مسئولیت پذیری فقط برای کسب رضایت الهی است.
 
 متعهد و انقلابی بودن از ویژگی‌های فرهنگ بسیجی است

امید آرامی، کشتی گیر سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه متعهد و انقلابی بودن از ویژگی‌های فرهنگ بسیجی است، بیان کرد: ایثار، شهادت طلبی، تعهد کاری، جهادی و انقلابی بودن و استقامت از ویژگی های فرهنگ بسیجی است.
 
وی گفت: احساس مسئولیت و تعهد در برابر انقلاب مهمترین و بارزترین ویژگی بسیج است و بسیجیان به بهترین نحو وحدت و همدلی مردم ایرا ن در دفاع از میهن اسلامی را به ظهور رسانده‌اند.
 
بسیجیان مردان بی ادعای عرصه خدمت رسانی به مردم هستند
 
احمد داروزهی، مربی و ورزشکار رشته ووشو در گفت و گو با خبرنگار پهره با بیان اینکه ما هر چه داریم از بسیج است، بیان کرد: بنده جز قهرمان پرورهای شهرستان ایرانشهر هستم و مهم تر از آن یک بسیجی ام و بسیجی بودن برای بنده مایه افتخار است و هر چه داریم از همین بسیج و بسیجی بودن مان است.
 
وی افزود: بسیج یعنی مردم و معنای واقعی آن مخلصانه و بی ادعا خدمت کردن به مردم است و از فرامین مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا که خود ایشان بسیجی هستند تبعیت می کنند.
 
 این قهرمان ووشو تصریح کرد: دشمنان نظام و اسلام بدانند که هیچ وقت نمی توانند به وجود بسیج و بسیجی خدشه وارد کنند و برای همیشه این شجره طیبه زنده است.
 
یکی از اهداف بسیج ورزشکاران الگوسازی و نمونه‌سازی از شهدا است

سیدرضا موسوی، دبیر کمیته ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز با بیان اینکه یکی از اهداف بسیج ورزشکاران الگوسازی و نمونه‌سازی از شهدا است، گفت: ما باید به این سمت و سو برویم که الگوی ما انسان‌های مومن، متعهد، دیندار، تحصیل کرده و انقلابی و الگوسازی از شهدا باشد.
 
وی با اشاره به سرلوحه قرار دادن زندگی شهدا و الگو در جامعه گفت: در یک جلمه بسیج یعنی پهلوان شهید ابراهیم هادی یکی از شهدای باستانی کار که همه وجودش را برای اسلام، دین خدا و انقلاب گذاشت و بهترین الگو برای جوانان در حال حاضر شهدای ما هستند.

خدمات بسیج در روزهای سخت کشور بر هیچ کسی پوشیده نیست

داوود عادلی از ورزشکاران شهرستان چابهار و مربی رشته ورزشی ووشو در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: درخصوص بسیج باید گفت که بسیج دیگر از بین نمی رود و به عقب برنمی گردد و حتی ضعیف هم نمی شود و روز به روز رشد می کند.

وی با بیان اینکه بسیج در کشوری مثل ایران پای گرفت و رشد کرد، تصریح کرد: در حال حاضر مشاهده می شود که در کشورهای منطقه نیز از بسیج الگو برداری شده و پایه های این شجره طیبه پایه ریزی شده است.

 عادلی با بیان اینکه بسیج در همه عرصه ها به کمک کشور آمده است، یادآور شد: در همه روزهای سخت کشور نظیر همین بیماری کرونا و بلایای طبیعی در اقصی نقاط کشور اتفاق افتاده اولین ارگانی که به کمک مردم شتافته بسیج بوده و مردم هم قدردان این جهادگران بی ادعا هستند.

این وزرشکار چابهاری با اشاره به اینکه بسیج توجه زیادی به عرصه ورزش نیز دارد، خاطرنشان کرد: خیلی از قهرمانان ورزشی همین شهرستان چابهار و نقاط مختلف استان از بسیجیان بودند که در مواقع مورد نیاز بسیج وار و جهادی وار به کمک مردم شتافتند.

 عادلی با بیان اینکه امروز نام بسیج تیری به قلب استکبار جهانی شده است، گفت: اگر مشاهده می شود که تمامی دشمنان و معاندین بر علیه بسیج و منش بسیج در حال فعالیت هستند به این علت است که این نیروی یک نیروی مخلص و خدمتگزار است و آنها نمی خواهند این گونه نیرویی در کشور وجود داشته باشد.

انتهای پیام/ 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, بسیج رمز اقتدار ملت و امنیت کشور است,
,
,
,
,
,
,  متعهد و انقلابی بودن از ویژگی‌های فرهنگ بسیجی است,
,
,
,
,
,
, بسیجیان مردان بی ادعای عرصه خدمت رسانی به مردم هستند,
,
,
,
,
,
,
,
, یکی از اهداف بسیج ورزشکاران الگوسازی و نمونه‌سازی از شهدا است,
,
,
,
,
,
, خدمات بسیج در روزهای سخت کشور بر هیچ کسی پوشیده نیست,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه