اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی:

سیاست دشمن، تضعیف نظام و تجزیه کشور است/ بسیجی در تمام حوادث تکلیف مدارانه وارد میدان می‌شود

سیاست دشمن، تضعیف نظام و تجزیه کشور است/ بسیجی در تمام حوادث تکلیف مدارانه وارد میدان می‌شود
سردار فرجی با تاکید براین که سیاست دشمن بر تضعیف نظام و تجزیه کشور است، گفت: برای تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال اختلاف در بستر فضای مجازی وایجاد جنگ روانی برعلیه جوانان و نوجوان هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک از بجنورد، سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی صبح امروز در رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی در مرکز خراسان شمالی اظهار داشت: رمز پیروزی بسجیان در دفاع مقدس و تمام فتنه ها اخلاص و ولایت مداری بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,
وی با اشاره به اینکه توصیه حضرت امام(ره) در رابطه با بسیج تنها یک توصیه نیست، بلکه فرمان و دستور محسوب می شود، گفت: اگر امروز کسی قدر بسیج را نداند و برخلاف فرمان حضرت امام(ره)  حرکت کند، قطعا دچار مشکل خواهد شد.
,
 
,
سردار فرجی با اشاره به اینکه بسیجیان در دفاع مقدس پیروزی آفریدند، افزود: بسیج در تمام عرصه ها حضور دارند و اگر حادثه ای رخ دهد تکلیف مدارانه بدون دستور وارد عمل می شود و در کنار تمام دستگاه ها حضور پیدا می کند.
,
 
,
وی با بیان اینکه فرمانده بسیجیان مقام معظم رهبری هستند، بیان داشت: بسیجیان در عمل به وظیفه خود طی دوماه اخیر، عاشقانه و تکلیف مدارانه برای برقراری امنیت پایدار جان فشانی کردند.
,
 
,
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با اشاره به اینکه امروز بسیج تنها یک سازمان نیست، اضافه کرد: بسیج یک تفکر و اندیشه است و در اقصی نقاط جهان این تفکر توسعه پیدا کرده است.
,
 
,
سردار فرجی بیان داشت: من به عنوان خادم بسیجیان، قدردان زحمات و تلاش های شما هستم و همانطور که از شعار محوری بسیج‌ مشخص است، بسیج، خدمتگذاری ملت ایران را در عمل ثابت کرده است.
,
 
,
وی یادآور شد: حضور، ولایتمداری و بصیرت بسیجیان امروز فتنه را خاموش کرده است، براین اساس دشمنان بدانند در کشوری که تفکر بسیجی طنین انداز است، چشم طمع دشمن از آن کشور کوتاه خواهد بود.
,
 
,
سردار فرجی با تاکید براین که دشمنان، برای تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال اختلاف در بستر فضای مجازی وایجاد جنگ روانی برعلیه جوانان و نوجوان هستند، افزود: دشمن به دنبال چند قطبی کردن کشور و از بین بردن اتحاد و همدلی است.
,
 
,
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی بیان داشت: هوشیار باشید، تفکر و سیاست دشمن بر تضعیف نظام و تجزیه کشور است.
,
 
,
وی گفت: فتنه های دشمن به برکت جانفشانی بسیجیان، مسئولان و نیروهای امنیتی اطلاعاتی خنثی شد اما با هوشیاری اجازه ندهیم که دشمن ملت ایران را در مسیر فتنه ها قرار دهد.
,
 
,
سردار فرجی افزود: رمز بصیرت، ولایت مداری است، امروز رهبری فرزانه، حکیم، اندیشمند، تدابیر و فرماندهایی که صادر می کند در جهت مقابله با توطئه دشمن است امید است که همه در مسیر ایجاد اتحاد و ولایت فقیه قدم بر داریم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه